Juryleden gezocht voor social marketing experiment

Vorig artikel Volgend artikel

Juryleden gezocht voor social marketing experiment

BT, de bekende IT- en communicatiedienstverlener, gaat voor zijn aanverwante projecten meer en meer social marketing gebruiken. Echt naar buiten komen hiermee doen ze via een heus social marketing experiment.

Tijdens het voorbije Mediapark Jaarcongres in Nederland is van een twintigtal ondernemers een business elevator pitch opgenomen. In samenwerking met Talents Media werd daarna een social marketing experiment opgezet zodat zowel publiek en juryleden de pitches snel kunnen beoordelen. 

Op zich niets nieuws ware het niet dat voor deze 'Buzz This' Pitch Challenge voor het eerst het TalentsChannel platform werd ingezet.

Dit platform laat organisatoren toe om op een eenvoudige manier competities te organiseren binnen sociale netwerken, maar ook binnen de online platformen van de opdrachtgevers. Door te voorzien in een snelle lancering van campagnes en een handige moderatie wat het stemmen en publiceren makkelijk maakt zou dit wel eens iets kunnen zijn voor organisatoren van awards allerhande. 

Trouwens, voor wie al eens wil proeven van dit platform; je kan kosteloos jurylid worden en je stem uitbrengen tot 28 augustus op de 'Buzz This' Pitch Challenge. En je maakt nog kans op een iPad ook...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies