Kellogg’s kiest voor Square Melon

Vorig artikel Volgend artikel

Kellogg’s kiest voor Square Melon

In navolging van de succesvolle lanceringscampagne ‘Does it Square’ in 2010, gaat de ontbijtgranenproducent verder op dit elan met ‘Are you Squared?’. Hierbij gaat Kellogg's op zoek naar de coolste, mafste, fascinerend feiten en hobby’s van jongeren. Via een interactieve website en de speciaal daarvoor ontwikkelde facebook applicatie kan je je foto's delen.

De leukste, mafste en origineelste inzendingen krijgen hun moment of fame, hun eigen reportage op MTV waar ze vierkant uitkomen voor hun ongewone hobby, coolste skill of maffe verzameling. De online campagne krijgt bovendien ondersteuning van een field-activatie gericht naar jongeren-touchpoints. Promo’s ‘taggen’ fysiek groepjes jongeren met behulp van “Are you Squared?” stickers en voorzien hen van de nodige Squares samples om de conversatie onder elkaar over de gekste feiten op gang te brengen. De gekste verhalen kan je alvast terugvinden Squares en weldra ook op MTV...

Schermafbeelding%202011-02-28%20om%2022.26.36

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies