Marketing Innovation: innoverende marketing met Joseph Jaffe

Vorig artikel Volgend artikel

Marketing Innovation: innoverende marketing met Joseph Jaffe

Het programma van Marketing Innovation, dat plaats vindt op 28 april ligt vast. Met een resem topsprekers is het een niet te missen evenement voor wie zijn marketinginzichten wil bijschaven. Ondermeer Joseph Jaffe moet daarvoor zorgen met zijn indrukwekkende nieuwe boek "Flip the Funnel" en het Customer Service Manifesto dat hij onlangs publiceerde.

Onder de sprekers noteren we, naast Jaffe, ook Steven Van Belleghem, Managing Partner van het Europese onderzoeksbedrijf InSites Consulting, die eveneens een nieuw boek publiceerde, “The Conversation Manager”.

Steven zal op Marketing Innovation vertellen hoe ook jouw bedrijf zijn conversatiepotentieel optimaliseren.

Verder komt de Amerikaan Kenneth Cho een opgemerkte sessie houden over social media management, stelt Douglas M. Smith van HolyTornado! het retail model in vraag en vertelt David Hachez van start-up Raz*War (onlangs nog finalist op Plugg, het evenement van Europese start-ups) hoe je met sociale media en toewijding een nieuw merk begint.

Tot slot komen de co-founder van het vermaarde communicatiebureau Duval-Guillaume, die onlangs een boek over merken schreef, Evert-Jan De Kort van Choqoa, Christian Verschaeren en Dirk De Jongh je onderdompelen in een dag vol nieuwe marketinginzichten en innovatieve communicatietechnieken.

Een indrukwekkend programma dus en wie er bij wil zijn zal dan ook niet te lang moeten talmen. Wij zijn alvast mediapartner en hopen er je te ontmoeten!

Je kunt online inschrijven via deze link.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies