NOCUS en De Standaard verdrijven ochtendhumeur

Vorig artikel Volgend artikel

NOCUS en De Standaard verdrijven ochtendhumeur

Communicatiebureau NOCUS lanceert voor krant De Standaard een nieuwe campagne "Doorbreek de terreur van het ochtendhumeur" waarmee de krant via een frisse insteek zijn weekendabonnement probeert te promoten. Basis van de actie is de zogenaamde “3+3”-promotie: krantenlezers die zich drie maanden op De Standaard Weekend abonneren, krijgen de volgende drie maanden gratis de weekendkrant. 

Uit een analyse van de eerste maand blijkt de campagne alvast een schot in de roos. In de periode van 24 januari tot 25 februari ontdekten meer dan 19.000 deelnemers over welk ochtendtype ze beschikken.

Om de campagne kracht bij te zetten, ontwikkelde het communicatiebureau een (inmiddels succesvolle) online test die je laat ontdekken wat jouw ochtendhumeur is, van donderwolk tot zonnetje-in-huis. Via Facebook en Twitter kunnen deelnemers hun ochtendprofiel kenbaar maken aan hun online achterban. Op deze minisite staat ook het promotionele ‘3 + 3’ aanbod van De Standaard centraal.

Schermafbeelding%202011-02-28%20om%2021.50.49

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies