Algemeen05.05.2010

ONE Agency start een nieuw hoofdstuk


ONE Agency start een nieuw hoofdstuk

De ontwikkelingen binnen ONE Agency blijven zich in sneltreinvaart opvolgen. Deze maand wordt Conimbo gelanceerd, wat ook voor een aantal verschuivingen in het bedrijf zorgt. Bert Van Wassenhove maakt ruimte voor een nieuw commercieel en strategisch team onder leiding van Guido Everaert. Van Wassenhove gaat zich toeleggen op een aantal andere strategische uitdagingen. 

Met Conimbo wordt een service gelanceerd die toelaat om uitermate snel
en toegankelijk professionele websites op te zetten, zonder
technologische zorgen. Conimbo positioneert zich als ‘Software as a
Service (SaaS)’ en maakt het mogelijk voor de eindgebruiker om een
groter gedeelte van zijn budget te besteden aan communicatie en
ondersteuning van de on-line presence. Conimbo speelt voluit op het
concept van beheersing van ‘total cost of ownership’ en maakt zich sterk
op kwalitatieve manier te kunnen concurreren. De voordelige
prijspositionering maakt het tot een gedroomde tool voor grote delen van
de markt. 

De lanceringsactiviteiten rond Conimbo zijn gepland voor de maand mei en zullen op overtuigende wijze duidelijk maken wat er van het instrument verwacht kan worden in de markt. 

ONE Agency kan zich hierdoor verder concentreren op  haar kerncompetenties: enerzijds het bouwen van sterke en geavanceerde websites en anderzijds het begeleiden en realiseren van digitale communicatie trajecten over alle mogelijke expertises heen.

Daarvoor staat een team garant dat enerzijds talenten combineert in digitale communicatie (strategie, concepten, social media, rich media) en anderzijds de  technische realisaties aankan met als hoeksteen een uitzonderlijk sterke know how in het open source CMS Drupal.

Bert Van Wassenhove
blijft bij ONE Agency actief als non-executive director en zal vanuit zijn rol als managing director bij Amphion mee gestalte geven aan een operationele samenwerking die beide bedrijven zijn aangegaan.