Opel Belgium en LDV United introduceren interactieve livestream Facebook campagne

Vorig artikel Volgend artikel

Opel Belgium en LDV United introduceren interactieve livestream Facebook campagne

Opel lanceert dit jaar de nieuwe Combo. Een lichte bedrijfswagen met een laadruimte tot 1000kg. Dat maakt hem meteen de beste in zijn categorie. Om te bewijzen hoe ruim die laadruimte dan wel is, lanceren Opel en LDV United een live interactieve campagne: Het kan in de Combo. 

Op "hetkanindecombo.be" kan je via Facebook Connect het Combo-team uitdagen om eender wat in de wagen te krijgen. Als de uitdaging aanvaard wordt, schiet het team onmiddellijk in actie en wordt er voor het oog van de (Facebook) livestream camera alles aan gedaan om de uitdaging te volmaken. Een gemonteerd viraal spotje wordt teruggestuurd naar de uitdager om te bewijzen dat het kan in de Combo. Tot vrijdag 24/02 neemt Opel België al je uitdagingen aan. Opel België vervulde tot nu al 10 uitdagingen in de Opel Combo

"Kan je in de sauna in de Opel Combo?"



Schermafbeelding%202012-02-22%20om%2023.38.44

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies