Passe-Partout lanceert kortingsite plusplus.be

Vorig artikel Volgend artikel

Enkele dagen geleden zag Plusplus het levenslicht, een website die elke dag koopjes en leuke aanbiedingen bundelt op lokaal niveau voor verschillende soorten producten. Het is een initiatief van Passe-Partout, de uitgever van het gratis huis-aan-huisblad voor heel België. Momenteel is de website actief voor de regio’s Leuven en Luik, maar dit zal later tegen het najaar van 2012 worden uitgebreid over heel België.


Intuïtief en innovatief

Volgens Katja Isselé, Digital Marketing Manager gaan meer en meer mensen gaan op het internet op zoek naar leuke aanbiedingen of kortingen. En online aankopen is ondertussen helemaal ingeburgerd. Adverteerders krijgen op hun beurt meer mensen over de vloer door hun promoties op plusplus.be te zetten. 

Vier soorten promoties

De promoties zijn gerangschikt per regio en per productcategorie. Zo zijn er nu 4 soorten aanbiedingen. Bij "Deals" koopt de bezoeker rechtstreeks op plusplus.be. Hij betaalt online en krijgt dan een voucher die hij in de winkel omruilt voor het product of de dienst. "Coupons" zijn kortingen die de bezoeker afprint van de site en meeneemt naar de winkel. Bij "promo’s" vindt de bezoeker een overzicht van alle kortingen of voordelen die voor een bepaald product gelden, waarbij hij niets moet afprinten of kopen (het zijn promoties die iedereen op dat moment sowieso krijgt). Tenslotte zijn er de "Social deals" waarbij de bezoeker de prijs van een product laat zakken door zijn sociaal netwerk in te schakelen. Als hij een deal deelt op facebook, dan maakt elke klik van zijn vrienden de korting op het product groter. Maar alle (vrienden van) vrienden kunnen ook altijd beslissen om het product aan te kopen tegen de prijs die ze interessant vinden.   

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies