Proximity BBDO zoekt aanstormend reclametalent via The Farm

Vorig artikel Volgend artikel

Proximity BBDO zoekt aanstormend reclametalent via The Farm

In navolging van het succesverhaal van vorig jaar, is reclamebureau Proximity BBDO terug op zoek naar ambitieuze en talentvolle jongeren voor de tweede editie van The Farm. Een 3 weken durende zomerstage waarin pas afgestudeerde masters en bachelors worden ondergedompeld in de reclamewereld en on-the-floor ervaring kunnen opdoen. Een unieke springplank voor een beloftevolle carrière. Zo hield Nicolas Moerman, die vorig jaar tot winnaar werd bekroond, er een vast contract aan over als strategic planner bij Proximity Londen. Inschrijven kan nog tot en met 6 juli!

The Farm is een exclusief zomerkamp voor 12 pas afgestudeerde masters en bachelors. Drie weken lang word je ondergedompeld in de wereld van digitale en interactieve marketing. The Farm biedt een intensieve on-the-floor ervaring bij Proximity BBDO, het grootste interactieve reclamebureau van België. Je leert razendsnel bij dankzij exclusieve opleidingen en workshops, gegeven door ervaren professionals. Bovendien is The Farm volledig gratis, dus inclusief kost en inwoon (Villa Kortenberg).

Reeds een 60-tal enthousiastelingen schreven zich al in via de website Farm 2010 waar men zich kandidaat kan stellen als account, strateeg, copywriter, offline of online AD / graphic designer of interactive developer. Even mailen kan natuurlijk ook! Op dinsdag 6 juli zal een 12-koppig team worden geselecteerd in samenwerking met DIP, de rekruterings- en selectiepoot van SD Worx die gespecialiseerd is in het (h)erkennen van talent.

Deze gouden 12 zullen van 9 tot 27 augustus de kans krijgen zich te bewijzen als jonge reclamemakers. Gedurende drie weken krijgen ze diverse gespecialiseerde praktische opleidingen en workshops. En mogen ze parallel met bestaande teams van Proximity BBDO werken op reële briefings. 

Naast de unieke ervaring is er ook een niet onaardig extraatje verbonden aan The Farm. De ‘best of class’ vertrekt daarna voor een exclusieve stage van twee maanden naar Proximity Londen of Parijs met 1500 euro op zak. 

Foto's eerste editie

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies