Proximity BBDO zoekt nieuw aanstormend reclametalent in 3de editie van The Farm

Vorig artikel Volgend artikel

Proximity BBDO zoekt nieuw aanstormend reclametalent in 3de editie van The Farm

In navolging van het succesverhaal van de voorbije twee jaren, is reclamebureau Proximity BBDO terug op zoek naar ambitieuze en talentvolle jongeren voor de inmiddels 3de editie van The Farm. Een 3 weken durende zomerstage waarin pas afgestudeerde masters en bachelors worden ondergedompeld in de reclamewereld en on-the-floor ervaring kunnen opdoen. Een unieke springplank voor een beloftevolle carrière, zo kunnen Nicolas Moerman en Stefanie Torfs ongetwijfeld getuigen. Inschrijven kan nog uiterlijk tot en met 30 juni!

Voor deze intensieve reclametrip is Proximity BBDO op zoek naar 12 gemotiveerde afgestudeerde masters en bachelors die van 8 augustus tot 26 augustus het beste van zichzelf willen geven. De jonge reclamemakers krijgen een flinke portie verantwoordelijkheid. Hun opdracht: stamp onder professionele begeleiding in drie weken tijd een reclamebureau uit de grond. Naast gespecialiseerde praktische opleidingen en workshops kunnen de studenten zich bewijzen op reële briefings voor reële klanten. De perfecte manier om relevante praktijkervaring op te doen die aardig staat op hun CV.

Volgens Proximity BBDO's marketing manager Thomas De Backere is The Farm een unieke springplank voor een beloftevolle carrière. Niet enkel onze laureaten Nicolas Moerman, Strategic Planner bij Proximity Londen, en Stéphanie Torfs, Account Executive bij Proximity BBDO, sleepten meteen een contract in de wacht. De meeste andere deelnemers hielden er naast een onvergetelijke ervaring ook een job aan over in een reclamebureau of langs de adverteerderszijde. Het bewijs dat The Farm laatstejaarsstudenten de boost kan geven die ze nodig hebben.

Proximity BBDO biedt deze buitengewone ervaring gratis aan. Sterker nog, de ‘gouden twaalf’ opereren vanuit Villa Kortenberg waar kost en inwoon wordt voorzien. Voor de ‘best of class’ is er daarnaast nog een niet onaardig extraatje verbonden aan The Farm. Hij of zij vertrekt nadien voor een exclusieve stage van twee maanden naar Proximity Londen of Parijs met 1500 euro op zak.

Inschrijven voor The Farm kan tot 30 juni via de website Farm 2011. Op donderdag 14 juli zal een 12-koppig team worden geselecteerd in samenwerking met DIP, de rekruterings- en selectiespecialisten van SD Worx, experten in het (h)erkennen van talent. Op 8 augustus schiet The Farm uit de startblokken.

Edit: Typfout "edtie" -> "editie" [21u31]

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies