Redactie Belgiancowboys - bereikbaar via redactie [at] belgiancowboys.be
In navolging van het succesverhaal van de voorbije twee jaren, is reclamebureau
Proximity BBDO terug op zoek naar ambitieuze en talentvolle jongeren
voor de inmiddels 3de editie van The Farm.
Een 3 weken durende zomerstage waarin pas afgestudeerde masters en
bachelors worden ondergedompeld in de reclamewereld en on-the-floor
ervaring kunnen opdoen. Een unieke springplank voor een beloftevolle
carrière, zo kunnen Nicolas Moerman en Stefanie Torfs ongetwijfeld getuigen. Inschrijven kan nog uiterlijk tot en
met 30 juni!
Voor deze intensieve reclametrip is Proximity BBDO op zoek naar 12
gemotiveerde afgestudeerde masters en bachelors die van 8 augustus tot
26 augustus het beste van zichzelf willen geven. De jonge reclamemakers
krijgen een flinke portie verantwoordelijkheid. Hun opdracht: stamp
onder professionele begeleiding in drie weken tijd een reclamebureau uit
de grond. Naast gespecialiseerde praktische opleidingen en workshops
kunnen de studenten zich bewijzen op reële briefings voor reële klanten.
De perfecte manier om relevante praktijkervaring op te doen die aardig
staat op hun CV.
Volgens Proximity BBDO’s marketing manager Thomas De Backere is The Farm een unieke springplank voor een beloftevolle carrière. Niet enkel onze laureaten Nicolas Moerman,
Strategic Planner bij Proximity Londen, en Stéphanie Torfs, Account
Executive bij Proximity BBDO, sleepten meteen een contract in de wacht.
De meeste andere deelnemers hielden er naast een onvergetelijke ervaring
ook een job aan over in een reclamebureau of langs de
adverteerderszijde. Het bewijs dat The Farm laatstejaarsstudenten de
boost kan geven die ze nodig hebben.
Proximity BBDO biedt deze buitengewone ervaring gratis aan. Sterker
nog, de ‘gouden twaalf’ opereren vanuit Villa Kortenberg waar kost en
inwoon wordt voorzien. Voor de ‘best of class’ is er daarnaast nog een
niet onaardig extraatje verbonden aan The Farm. Hij of zij vertrekt
nadien voor een exclusieve stage van twee maanden naar Proximity Londen
of Parijs met 1500 euro op zak.
Inschrijven voor The Farm kan tot 30 juni via de website Farm 2011.
Op donderdag 14 juli zal een 12-koppig team worden geselecteerd in
samenwerking met DIP, de rekruterings- en selectiespecialisten van SD
Worx, experten in het (h)erkennen van talent. Op 8 augustus schiet The
Farm uit de startblokken.
Edit: Typfout “edtie” -> “editie” [21u31]