Redactie Belgiancowboys - bereikbaar via redactie [at] belgiancowboys.be
Vanwege het grote succes van onze retweet actie gisterenmiddag, houden we vandaag een tweede retweet actie. Hierbij geven we een gratis ticket weg voor het Mobile Marketing event van Stichting Marketing aanstaande woensdagavond 13 oktober (18u15-22u). Het event richt zich o.a. op marketeers die zich afvragen hoe zij mobiele
kanalen mee kunnen integreren in hun marketingmix.
Hoe kan ik een ticket winnen?
Nu het moeilijkste
van dit alles : 1x maal een berichtje wat wij vandaag om 12:00 uur live
zetten via @belgiancowboys keurig
ReTweeten vanaf je eigen Twitter account. Om 15:00 uur stoppen we met de
pret en maken even later bekend welke twitteraar met het gratis ticket aan
de haal gaat.
[update vrijdag 8 oktober 2010: 15u37]
Topics
– de resultaten van een internationaal onderzoek rond mobiele marketing
– de manier waarop er in andere landen aan mobiele marketing gedaan wordt
– de manier waarop je jouw merk relevant kan maken via mobiele marketing
– de manier waarop een merk als MTV, mobile als merk-extensie gebruikt
– wat het verschil is tussen mobile browsing en een applicatie
Mag je een sms sturen naar je klanten? Is het deugdzaam om als merk
een iPhone-applicatie te ontwikkelen? Hoe integreer je best de mobiele
toepassingen en platformen binnen je huidige communicatiekanalen? Wat
zijn de mogelijkheden en successtories van mobiele marketing?
Dit
zijn ongetwijfeld vragen die u zich als marketeer of adverteerder
regelmatig stelt. Niet onlogisch aangezien mobiele marketing in België
zich nog in het begin van de leercurve bevindt.
Dit seminarie maakt je wegwijs in de wondere wereld van de mobiele marketing.
Bart Van den Notelaer (Spreker en actief lid van de Expertgroep Digital Marketing, Business Unit Manager Content & Applications RingRing Company):
Bart
Van den Notelaer ontwikkelt en ‘market’ applicaties, content
en diensten voor vaste en mobiele telefonie. Hij adviseert media en
merken hoe ze mobiele applicaties en kanalen kunnen integreren in hun
communicatie, sales of marketing strategie. Hij merkt op dat bedrijven en onze media klanten de band met hun eindconsument meer
en meer willen aanhalen. De GSM of telefoon in het algemeen is daarvoor
een zeer geschikt middel, het laat je toe om als merk ‘top of mind’ te
blijven bij de consument en om er zeer gericht en gesegmenteerd mee te
communiceren.
Praktische info:
Woensdag 13 oktober om 18u15 – Living Tomorrow (Vilvoorde)
Klik hier voor het programma om je alsnog in te schrijven (als je niet met het ticket aan de haal kon).
Twitteren hashtag:
#mobilemark
Programma
18:15 Welcome with sandwich buffet
19:00 Introduction (Stijn Vercamer, President Expert Group)
19:10 “Mobile marketing: what’s different?” by Bart Van den Notelaer (Ring Ring
Company)
19:40 2 sessions, one to choose:
1) “The Time Is Now” by Brecht Fourneau (MobileJuice)
& “Location, Loyalty and Utility: or how to make your brand relevant on mobile” by PieterJan Bouten & Louis Jonckheere (In the Pocket)
2)“Now is the time for mobile marketing” by Tijs Vrolix (Proximity BBDO)
20:20 2 sessions, one to choose:
1) “MTV Mobile: crossover between brand & brand extension” by Joeri Van Breedam (MTV Networks Belgium)
2) “How to leverage the mobile marketing opportunity for brands – from
loyalty to acquisition by Julien Oudart (Sofialys France)
21:00 Conclusion + Q&A
21:15 Networking Drink
22:00 The End