Retweet actie (12u-15u): Vlerick event "Share Your Honey"

Vorig artikel Volgend artikel

Retweet actie (12u-15u): Vlerick event "Share Your Honey"

Vandaag geven we via onze twitteraccount één ticket (ter waarde van 595 euro!) gratis weg voor het social media event "Share your honey" dat Vlerick Management School en Insites Consulting volgende week donderdag 14 oktober samen organiseren.

"Share your honey" gaat een volledige dag over de rol die social media voor een merk kan betekenen. Hetzelfde principe als bij de twee voorgaande retweet acties: Geen moeilijke raadsels, ingewikkelde quizvragen of idiote schiftingsvraag! De enige voorwaarde om deel te nemen is dat je op twitter zit.

Banner_vlerick_885x2501

Hoe kan ik een ticket winnen?

Nu het moeilijkste van dit alles : 1x maal een berichtje wat wij vandaag om 12:00 uur live zetten via @belgiancowboys keurig ReTweeten vanaf je eigen Twitter account. Om 15:00 uur stoppen we met de pret en maken even later bekend welke twitteraar met het gratis icket aan de haal gaat

Retweet%20actie%20vlerick%20management%20school%20%26%20insites%20consulting%20event_%20share%20your%20honey%20resultaat


[Update: afbeelding: 7 oktober: 17u25]

Over Share Your Honey

Marketeers worden verplicht om hun strategie aan te passen aan de nieuwe media om zo hun klanten te bereiken.  Een moeilijke opdracht want klanten gedragen zich steeds meer als een stel honingbijen op zoek naar de beste nectar.  De uitdaging voor elke marketeer is ervoor te zorgen dat zijn nectar de aantrekkelijkste is, dat zij word-of-mouth worden in de overvloed van communicatie.

Maar hoe bewaar je de focus, hoe behoud je je identiteit en op welke tools moet je je richten?  En welke strategie zorgt er voor een versterking van jouw merkimago?  En vormen de sociale media geen bedreiging voor jouw bedrijf en merkidentiteit?

Om op al deze vragen een antwoord te bieden wordt op 14 oktober in Living Tomorrow (Vilvoorde) Share Your Honey georganiseerd.  Vlerick Management School en InSites Consulting brachten enkele topsprekers en ervaringsdeskundigen samen om hun kijk te geven op deze nieuwe technologie.

Verdere info vind je hier

iPhone applicatie

Speciaal voor dit event werd een iPhone applicatie gelanceerd

Share%20your%20honey_%20iphone%20app%20screenshot


Programma

09.00 - 09.30

Introduction

Gino Van Ossel
Vlerick 
09.30 - 10.00

The participation economy

Marc Michils
Saatchi & Saatchi 
10.00 - 10.30

The social web in marketing: hype, threat or opportunity? Unilever's view of social and digital media

Nils van Dam
Unilever 

Morning Break : 10.30 - 10.45

A chance to meet up with your friends and have a cup of coffee on the house!

Block 2 - Brand Activation or Damage Control

11.00 - 11.30

Introduction

Ryan Ducie
These Days 
11.30 - 12.00

Windows 7 case - using social media to leverage product acceptance

Jacqueline Smit
Microsoft 
12.00 - 12.30

The role of Social Media within Nokia's global and local marketing strategy

Craig Hepburn
Nokia 

Lunch : 12.30 - 14.00

A change for networking while enjoying a good meal!

Block 3 - Making it Happen

14.00 - 14.30

Introduction

Steven Van Belleghem
Insites Consulting 
14.30 - 15.00

How to use today's social media toolbox

Erik Portier
Google 
15.00 - 15.30

Case Netlog: how a social medium uses social media

Lorenz Bogaert
Netlog 

Coffee Break : 15.30 - 16.00

Enjoy the last coffee break before embarking on the final block of the day!

Block 4 - Branding and Beyond

16.00 - 16.30

Introduction

Clo Willaerts Sanoma 
16.30 - 17.00

Social Media & Market Research - "Netnography": getting answers without asking questions

Rudy Van Campenhout UCB 

Conclusions and networking : 17.00 - 18.00

We will close the with conclusions to take home and the opportunity to network.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies