Redactie Belgiancowboys - bereikbaar via redactie [at] belgiancowboys.be
Vandaag geven we via onze twitteraccount één ticket (ter waarde van 595 euro!) gratis weg voor het social media event “Share your honey” dat Vlerick Management School en Insites Consulting volgende week donderdag 14 oktober samen organiseren.
“Share your honey” gaat een volledige dag over de rol die social media voor een merk kan betekenen. Hetzelfde principe als bij de twee voorgaande retweet acties: Geen
moeilijke raadsels, ingewikkelde quizvragen of idiote schiftingsvraag!
De enige voorwaarde om deel te nemen is dat je op twitter zit.
Hoe kan ik een ticket winnen?
Nu het moeilijkste
van dit alles : 1x maal een berichtje wat wij vandaag om 12:00 uur live
zetten via @belgiancowboys keurig
ReTweeten vanaf je eigen Twitter account. Om 15:00 uur stoppen we met de
pret en maken even later bekend welke twitteraar met het gratis icket aan
de haal gaat
[Update: afbeelding: 7 oktober: 17u25]
Over Share Your Honey
Marketeers worden verplicht om hun strategie aan te passen aan de
nieuwe media om zo hun klanten te bereiken. Een moeilijke opdracht want
klanten gedragen zich steeds meer als een stel honingbijen op zoek naar
de beste nectar. De uitdaging voor elke marketeer is ervoor te zorgen
dat zijn nectar de aantrekkelijkste is, dat zij word-of-mouth worden in
de overvloed van communicatie.
Maar hoe bewaar je de focus, hoe
behoud je je identiteit en op welke tools moet je je richten? En welke
strategie zorgt er voor een versterking van jouw merkimago? En vormen
de sociale media geen bedreiging voor jouw bedrijf en merkidentiteit?
Om
op al deze vragen een antwoord te bieden wordt op 14 oktober in Living
Tomorrow (Vilvoorde) Share Your Honey georganiseerd. Vlerick Management
School en InSites Consulting brachten enkele topsprekers en
ervaringsdeskundigen samen om hun kijk te geven op deze nieuwe
technologie.
Verdere info vind je hier
iPhone applicatie
Speciaal voor dit event werd een iPhone applicatie gelanceerd
Programma
09.00 – 09.30 |
Introduction
|
09.30 – 10.00 |
The participation economy
|
10.00 – 10.30 |
The social web in marketing: hype, threat or opportunity? Unilever’s view of social and digital media
|
Morning Break : 10.30 – 10.45
A chance to meet up with your friends and have a cup of coffee on the house!
Block 2 – Brand Activation or Damage Control
11.00 – 11.30 |
Introduction
|
11.30 – 12.00 |
Windows 7 case – using social media to leverage product acceptance
|
12.00 – 12.30 |
The role of Social Media within Nokia’s global and local marketing strategy
|
Lunch : 12.30 – 14.00
A change for networking while enjoying a good meal!
Block 3 – Making it Happen
14.00 – 14.30 |
Introduction
|
14.30 – 15.00 |
How to use today’s social media toolbox
|
15.00 – 15.30 |
Case Netlog: how a social medium uses social media
|
Coffee Break : 15.30 – 16.00
Enjoy the last coffee break before embarking on the final block of the day!
Block 4 – Branding and Beyond
16.00 – 16.30 |
Introduction
|
16.30 – 17.00 |
Social Media & Market Research – “Netnography”: getting answers without asking questions |
Conclusions and networking : 17.00 – 18.00
We will close the with conclusions to take home and the opportunity to network.