Retweet actie: Win dankzij @Combell tussen 12u-17u twee tickets voor IAB Think Digital

Vorig artikel Volgend artikel

Retweet actie: Win dankzij @Combell tussen 12u-17u twee tickets voor IAB Think Digital

Vandaag maak je van 12u tot 17u kans op één van de twee tickets voor het IAB-congres "Think Digital" op donderdag 26 mei in The Egg! IAB haalde een knappe line-up van 8 gereputeerde digitale experten naar Brussel. En wij geven - dankzij Combell - 2 tickets t.w.v. €700 zomaar gratis weg! Het enige wat je moet doen is...

Hoe kan ik een ticket winnen?

Nu het moeilijkste van dit alles: 1x maal een berichtje wat wij vandaag om 12:00 uur live zetten via @belgiancowboys keurig ReTweeten vanaf je eigen Twitter account. Om 17:00 uur stoppen we met de pret en maken even later bekend welke 2 twitteraars met de tickets aan de haal gaan! Als je zeker wil zijn van je ticket, kan je dit overigens nog steeds bestellen via de website

Schermafbeelding%202011-05-20%20om%2021.25.52
Indrukwekkende namen zoals social media goeroe Olivier Blanchard (the Brandbuilder), ex-Area/Code (Zynga New York) founder Kevin Slavin over tv&digital, Global Emerging Media Director Ciaràn Norris (Mindshare), overzeese inspiratie van Eric Phu (DDB Greater China) en Alex West (Mother), digitale strateeg en "Personality not Included" auteur Rohit Bhargava (Vice-President OgylvyOne New York), de adverteerders visie van Jef Vandecruys (AB-InBev New York), en - u raadt het nooit - senator Peter Van Rompuy (CD&V) over de impact van geluk in de network-society.

Thema van deze editie: The customer is not your enemy! Friend or de-friend your customer. Welke status de consument-merkrelaties ook is - gaande van "married" tot "it's complicated" - de consument speelt met uw merk en spreekt erover, en dit ongeacht het kanaal: super-aandachtig via een ordinaire pc, via een hippe tablet tijdens het zappen of gewoon eventjes tussendoor mobiel: de convergentie van de media is een feit.

Foto's IAB Think Big 2010

 


Hoe speelt u hier als bedrijf op in? Hoe zet u de digitale kanalen optimaal in om uw klantrelaties te ontwikkelen en te verbeteren? Hoe haalt u "engagement" en "return on investment" uit uw digitale consument? Volgende 8 sprekers leggen het je allemaal haarfijn uit:

Alex West

Eliott Smith

Mother Head of Talent & Partnerships (UK)
The Holy Trinity and why it matters
More info

Eric Phu

Eliott Smith

Tribal DDB Greater China Vice-President (Hong Kong)
China behind the great firewall
More info

Rohit Bhargava

Eliott Smith

OgilvyOne New York Vice-President (USA) The Future Of Brand Evangelism: How Accidental Spokespeople Are Redefining Marketing
More info

Ciarán Norris

Eliott Smith

Mindshare Global Director of Emerging Media (Ireland)
Money Can't Buy You Love: The interaction of paid, owned & earned media.
More info

Kevin Slavin

Eliott Smith

Starling Co-founder - Chief Creative Officer USA
TV & Digital: Laughter from nowhere
More info

Jef Vandecruys

Eliott Smith

AB-InBev Global Director Digital Connection(New York)
Social media: death or can it bring real added value?
More info

Peter Van Rompuy

Eliott Smith

CD&V Senator
A happy citizen is a better friend
More info

Olivier Blanchard

Eliott Smith

the Brandbuilder (USA)
Real objectives, real targets, real results: Decoding the practical advantages of social business thinking
More info

Voorsmaakje...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies