Retweet actie: Win dankzij @Combell tussen 12u-17u twee tickets voor IAB Think Digital
Vandaag maak je van 12u tot 17u kans op één van de twee tickets voor het IAB-congres "Think Digital" op donderdag 26 mei in The Egg! IAB haalde een knappe line-up van 8 gereputeerde digitale experten naar Brussel. En wij geven - dankzij Combell - 2 tickets t.w.v. €700 zomaar gratis weg! Het enige wat je moet doen is...
Hoe kan ik een ticket winnen?
Nu het moeilijkste van dit alles: 1x maal een berichtje wat wij vandaag om 12:00 uur live zetten via @belgiancowboys keurig ReTweeten vanaf je eigen Twitter account. Om 17:00 uur stoppen
we met de pret en maken even later bekend welke 2 twitteraars met de
tickets aan de haal gaan! Als je zeker wil zijn van je ticket, kan je dit overigens nog steeds bestellen via de website
Indrukwekkende namen zoals social media goeroe Olivier Blanchard (the
Brandbuilder), ex-Area/Code (Zynga New York) founder Kevin Slavin over
tv&digital, Global Emerging Media Director Ciaràn Norris
(Mindshare), overzeese inspiratie van Eric Phu (DDB Greater China) en
Alex West (Mother), digitale strateeg en "Personality not Included"
auteur Rohit Bhargava (Vice-President OgylvyOne New York), de
adverteerders visie van Jef Vandecruys (AB-InBev New York), en - u raadt
het nooit - senator Peter Van Rompuy (CD&V) over de impact van
geluk in de network-society.
Thema van deze editie: The customer is not your enemy! Friend or de-friend your customer. Welke status de consument-merkrelaties ook is - gaande van "married" tot "it's complicated" - de consument speelt met uw merk en spreekt erover, en dit ongeacht het kanaal: super-aandachtig via een ordinaire pc, via een hippe tablet tijdens het zappen of gewoon eventjes tussendoor mobiel: de convergentie van de media is een feit.
Foto's IAB Think Big 2010
Hoe speelt u hier als bedrijf op in? Hoe zet u de digitale kanalen optimaal
in om uw klantrelaties te ontwikkelen en te verbeteren? Hoe haalt u
"engagement" en "return on investment" uit uw digitale consument? Volgende 8 sprekers leggen het je allemaal haarfijn uit:
Alex West
Mother Head of Talent & Partnerships
(UK) |
Eric Phu
Tribal DDB Greater China Vice-President (Hong Kong) |
Rohit Bhargava
OgilvyOne New York Vice-President (USA) The Future Of Brand Evangelism: How Accidental Spokespeople Are Redefining Marketing |
Ciarán Norris
Mindshare Global Director of Emerging Media (Ireland) |
Kevin Slavin
Starling Co-founder - Chief Creative Officer
USA |
Jef Vandecruys
AB-InBev Global Director Digital Connection(New York)
|
Peter Van Rompuy
CD&V Senator
|
Olivier Blanchard
the Brandbuilder (USA) |
Voorsmaakje...
De redactie van Belgiancowboys is te bereiken via redactie@belgiancowboys.be