Selligent en LBi combineren creativiteit en technologie om de klantwaarde te maximaliseren

Vorig artikel Volgend artikel

Selligent en LBi combineren creativiteit en technologie  om de klantwaarde te maximaliseren

Selligent, internationaal leverancier van oplossingen voor conversiemarketing en interactieve CRM, heeft een samenwerkingsakkoord gesloten met LBi,  een Europees webagenschap gespecialiseerd in interactieve marketing en  digitale technologieën. LBi  combineert voortaan zijn expertise op het gebied van digitale communicatie met Selligent’s oplossing voor interactieve marketing om een antwoord te kunnen  bieden  op de complexe vragen  van zijn klanten  naar conversie en loyaliteit. Dit partnership is een nieuw voorbeeld van  het  succes  van het partnerwervingsprogramma dat Selligent speciaal voor marketingagentschappen heeft ontwikkeld. 

Om in een omgeving die al maar complexer wordt consumenten aan te trekken en te behouden, zoeken bedrijven en organisaties naar oplossingen  waarmee ze  niet alleen  een langetermijnrelatie met hun klanten en prospects  kunnen opbouwen maar ook  een evaluatiemethode voor resultaten en ROI  kunnen  implementeren.  De samenwerking tussen Selligent en LBi  biedt bedrijven de mogelijkheid  een gerichte en coherente crosschannelcommunicatie met hun klanten op te starten om zo de ontwikkeling van hun activiteiten te ondersteunen.

 Met  Selligent Interactive Marketing  kunnen bedrijven hun communicatie aanpassen aan het  gedrag van hun klant, hun interacties optimaliseren en hun marketingcampagnes sturen over alle kanalen heen. LBi steunt op Selligent Interactieve Marketing om zonder technische beperkingen zijn ideeën te vertalen naar  doelgerichte cross-channel strategieën en marketingcampagnes, waarbij ROI voorop staat.  De oplossing versterkt  de  expertise  van LBi in het ontwerpen van digitale strategieën, sites en portals, om het geheel van interacties te consolideren en een langetermijnrelatie te onderhouden, ongeacht het kanaal en het tijdstip dat de consument kiest om contact te leggen. 

“Wij zijn er zeker van dat de expertise en de reputatie van LBi met bedrijven en organisaties uit onze doelsectoren bijdragen aan de versterking van onze marktpositie. Dankzij het talent van LBi 2/3 om een multichannelmarketingstrategie te vertalen naar werkzame campagnes zijn onze klanten  in staat hun communicatie en hun conversieproces te optimaliseren”,  verklaart  Nicolas Van  Vijnckt, Partner Manager Benelux bij Selligent. “LBi  heeft een unieke holistische benadering uitgewerkt, van ontwerp tot  resultaatanalyse, waardoor bedrijven hun merken aantrekkelijk kunnen maken zonder rekening te moeten houden met de plaats, de tijd of de methode. Selligent bleek de juiste oplossing te zijn om onze aanpak te implementeren. We vinden het belangrijk om op de markt erkend te worden voor onze creativiteit en strategische visie, maar ook voor ons vermogen conversieprocessen om te zetten in realiteit. 

Dat is immers wat bedrijven vandaag de dag verwachten”,  voegt  Bart Van Kerkhoven, 

Commercieel Directeur bij LBi, hieraan toe. Om aan marketeers een technologie te kunnen bieden die zich heeft bewezen op het vlak  van cross-channel dialoogmarketing, heeft Selligent sterke partnerships ontwikkeld met marketingagentschappen. Deze nieuwe samenwerking met een agentschap dat op de markt bekend staat voor zijn expertise in cross-channelrelatiemarketing, weerspiegelt de interesse voor het programma voor de werving van gespecialiseerde marketingpartners dat Selligent in 2010 lanceerde. Selligent biedt marketingagentschappen een flexibel, modulair model dat rekening houdt met hun mogelijkheden en zich aanpast aan hun eisen

 

 

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies