TBWA/Agency.com promootte nieuwe MINI facebook fanpagina via unieke social media campagne "Fan the Flame"

Vorig artikel Volgend artikel

Reclamebureau TBWA\Agency.comcreëerde een leuke social media campagne "Fan the flame" in Belgie en Luxemburg om de recent gelanceerde MINI Facebook fan page the promoten. Tijdens de 1ste dag van het jaarlijkse Autosalon stond op Heizelparking C een MINI One D Countryman zonder handrem geparkeerd op een helling van 15 graden. De wagen hing enkel vast met een stevig dik touw, dat bestaat uit vier hennepkoorden met elk een diameter van zo'n 2 centimeter met daaronder een bunsenbrander die af en toe een vlam schiet. De (nieuwe) fans van de MINI Belux fanpagina konden één keer per dag de vlammen uit de brander naar het touw schieten. De fan die de fatale vlam naar het touw schoot won uiteindelijk de MINI Countryman. Dankzij een streaming video systeem kon iedereen online ten allen tijde de staat en structuur van het touw bekijken. Via de ‘Fan the Flame’-actie schenkte het merk een MINI One D Countryman aan één gelukkige onder de vele Facebook fans.

 

The making of... 

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies