Veel nieuwe artikelen op komst!

Vorig artikel Volgend artikel

Veel nieuwe artikelen op komst!

De laatste twee maanden slaagde ik er niet in veel artikels online te plaatsen omdat ik van februari tot juni (in het kader van mijn bachelor na bachelor advanced business management, KHLeuven) een bedrijfsproject doe bij het mediabedrijf sanoma magazines (en 's avonds liever wat ga sporten dan weer achter de computer te kruipen). Begin vorige maand liet m'n (3,5 jaar oude) hp pavilion laptop de geest en begaven ook de scharnieren van de slechts 6 maand terug gekochte samsung n510 netbook het helemaal (slechte eerste batch?). 

Momenteel heb ik een weekje (paas)vakantie, dus tijd te over om alle achterstallige artikels (eindelijk) uit te schrijven en online te plaatsen! De Newspaper Awards, Yearly marketing survey (The House of Marketing), Droidcon (Android conferentie), ...

Volgende dinsdag trek ik naar Hoofddorp (NL) voor de Sanoma Media Parade maar gezien dit eerder een "sanoma only" event is (exclusief voor werknemers, relaties, studenten) valt het nog te zien of ik hierover mag/kan bloggen. De laatste week van april volgen er normaal gezien Marketing Innovation (28/04), Markee's jaarlijks seminarie Don't Push (29/04) en het Mobile Marketing forum (30/04). 

De eerste week van mei zal iemand van ons uiteraard paraat staan voor Think Big. Dit event richt zich op alle professionals uit de interactieve en digitale marketing sector. Om het in de gepaste vaktermen te zeggen: "de believers en de early adopters" met als sprekers Andrew Grill (CEO + digital strategist E goes M), Philip Greenfield (Brain@ge), Tim Cheng (Tribal DDB Hong Kong), Thierry Van Zeebroeck (CEO VAR), Yves Gérard (Director RMB), Clo Willaerts (marketing manager Sanoma internet), Bert Van Wassenhove (Managing partner One Agency), Sam De Volder (Creative director These Days), Steven Van Belleghem (Managing partner Insites Consulting), Brice Le Blévennec (Chief visionary officer Emakina), Jo Caudron (Founder Dear Media), Didier Ackermans (Aegis Media), Didier Ongena (Microsoft Advertising)!

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies