Algemeen15.03.2010

Vrouwen winkelen liefst ’s ochtends online


Vrouwen winkelen liefst 's ochtends online

Vrouwen winkelen het liefst op het web in de ochtenduren. Dat
concludeert online shop Vente-Exclusive na analyse van het
winkelgedrag van haar 450 duizend leden in Nederland en België. Tussen negen en elf uur ’s morgens ziet de webwinkel een opvallende piek
in zijn bezoekersaantallen, stelt ceo Lionel Lammens: “Het gaat elke
keer letterlijk over tienduizenden shoppers die onze website in een
korte tijdspanne bezoeken. Op die manier krijgen we in twee uur tijd
vaak meer dan de helft van ons dagelijkse aantal bezoekers te
verwerken.”

Tachtig procent van de bezoekers van Vente-Exclusive.com is vrouw. Zij
schaffen in de ochtenduren met name kleding, juwelen en lingerie aan van
bekende merken als Marlies Dekkers, Esprit en Guess.

Tijdens dag 2 van de E-shop Expo zal  Lionel Lammens
(CEO Vente-Exclusive) samen met Pierre Willaert (Country Manager Ogone) de geheimen voor het
succesvol lanceren en beheren van een e-commerce project delen.