Redactie Belgiancowboys - bereikbaar via redactie [at] belgiancowboys.be
Op 5 februari 2011 lanceerde The House of Marketing samen met Jobat en Sunweb, de Marketing Genius
2011 wedstrijd. In deze wedstrijd kunnen studenten en jonge professionals met een passie voor
marketing het tegen elkaar opnemen voor de prestigieuze titel “Marketing Genius 2011” én een contract bij The House of Marketing. Om deel te nemen hoef je niet noodzakelijk uitgebreide werkervaring te
kunnen voorleggen. Alle studenten en pas afgestudeerden met grote
interesse voor marketing, een passie voor merken en consumenten en een
gezonde dosis boerenverstand maken kans op deze felbegeerde trofee.
Hoe verloopt de wedstrijd?
Om deel te kunnen nemen, moeten alle geïnteresseerden online een vragenlijst van 20 meerkeuzevragen invullen die tot en met donderdag 24 februari beschikbaar is. Vervolgens worden er uit alle inschrijvingen 80 finalisten bepaald die alvast een
maandabonnement op De Standaard winnen. In geval van ex-aequo geeft een
schiftingsvraag uitsluitsel.
In een tweede fase (vanaf 25 februari) worden de deelnemers gevraagd een visie neer te schrijven omtrent
één van de marketing onderwerpen die door The House of Marketing worden
gedefiniëerd. Deze visie wordt beoordeeld door een professionele jury
en zal bepalen welke deelnemers er aan de ultieme test bij The House of
Marketing zullen mogen deelnemen. De beste 20 genomineerden
krijgen een verlenging van twee maanden van hun De
Standaard abonnement. Daarnaast worden de visies op de
wedstrijdwebsite gepubliceerd.
Op dat moment worden ook de 2 winnaars
van de Turkije reis, aangeboden door Sunweb bepaald, èn diegene aan wie
een contract bij The House of Marketing wordt aangeboden. Een contactpersoon binnen de organisatie liet verstaan dat het om meerdere contracten kon gaan!
De laatste stap van de Marketing Genius Challenge is
het uitwerken van een concrete marketing case, waarbij de jury bepaalt wie mag
deelnemen. Deze ultieme test bestaat uit de organisatie van een dag voor studenten of een
avond voor jonge professionals en zal eind maart plaats vinden in de
kantoren van The House of Marketing.
Wie is The House of Marketing?
The House of Marketing is een marketing consultancy bedrijf, gevestigd in Mechelen, dat meer dan 45 marketeers tewerkstelt op interim of consultancy basis in diverse bedrijven binnen verschillende sectoren. The House of marketing kan bogen op meer dan 15 jaar ervaring en blinkt uit in alle domeinen van marketing, van strategische marketing tot zeer operationele marketing.
Alle informatie kan je terugvinden op de Marketing Genius 2011 website!