Redactie Belgiancowboys - bereikbaar via redactie [at] belgiancowboys.be
[ADVERTORIAL] Woensdag 3 februari kan je in het Brusselse 5-sterenhotel le méridien terecht voor de tweede editie van het Webvertising Forum: Wat is de return van keywords ten opzichte van display advertising? Wat is de impact van online brand advertising? Hoe zal advertising zich in de toekomst verder ontwikkelen? Wat is… Het event profileert zich als een benchmark voor Belgische en internationale professionals in online advertising. Tijdens dit event worden verschillende cases en trends toegelicht aan de hand van interactieve workshops over planning & buying, creation & design, gamevertising, community marketing, rich media, etc. Clo Willaerts (Sanoma Magazines Belgium) staat in voor de moderatie.
Mis zeker deze unieke kans niet om een antwoord te vinden op al je vragen!
Klik hier om je in te schrijven
Sprekers
Patrick MarckManaging Director IAB Belgium Facts & Figures-new formats-cases-Online Advertising in Belgium. |
Bastiaan BruyndonckxAdvocate, Linklaters LLP Getting Your Message Across: Legal Aspects of Online Marketing. |
||
Clo WillaertsMarketing Manager : Sanoma Magazines Belgium Moderator of the day. |
Miech RollyManaging Director – The Parking Lot Client-case Pearle: The Steamyroom. |
||
Bruno Van de moortelManager Community Activation – Medialogue Crowdsourcing – First aid in cucumber time? |
Guy MakmelManaging director easyconcepts.com | Eyeblaster Benelux How to improve your ROI with display advertising. |
||
Michel TubbaxGeneral Manager Roularta Media Content is King. |
Philippe BelpaireDirector News & Business Roularta Media Content is King. |