DDB rekruteert creatief talent in 6 seconden

Vorig artikel Volgend artikel

6 seconden. Exact de lengte van een filmpje op Vine. Dat is wat je krijgt om Peter Ampe, creatief directeur bij DDB, te overtuigen van je kunnen. Tussen 1 april en 31 mei kunnen jonge creatieven laten zien wat ze kunnen door hun Vine filmpjes te taggen met #ddbexpress. Op basis van deze filmpjes worden de 10 beste kandidaten geselecteerd en zij gaan door naar de volgende ronde. Die gaat door op de trein naar Cannes. Die trein vertrekt met de 10 overgebleven kandidaten op 16 juli richting Cannes. Bij elke halte valt er 1 kandidaat af die dus letterlijk met de eerste trein terug naar huis mag. Op het einde blijven er 2 winnaars over die niet alleen op kosten van DDB de Cannes Lions zullen kunnen bijwonen, maar daarna dus ook een stage krijgen bij DDB. Vine Kort maar krachtig denken we dan!

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies