One of a kind hologram-abri van Nike

Vorig artikel Volgend artikel

Nike

Een huidige eyecatcher in de straten van Amsterdam is de holografische abri 3D-reclame van Nike. De first-of-their-kind reclameboodschappen promoten de nieuwe "Free" loopschoenen. Nike Free 5.0: ultimate flexibility for a more natural ride.  De holografische visualisering is ideaal om de belangrijkste eigenschap van de schoen, zijn ultraflexibiliteit, te tonen.

Deze nieuwe reeks loopschoenen zouden je een stuk vrijer laten bewegen dan de traditionele. En, zo beweert Nike, zouden op lange termijn je voeten sterker maken. De hologram toont heel dynamisch tot hoever de schoen kan buigen. De opgelichte Holocube is transparant zodat voorbijgangers de schoen op elk moment van de dag van alle hoeken kunnen bekijken. Deze 3D-toepassing geeft de illusie dat je de schoen ook echt kan aanraken. Het sportmerk wil zo actieve twintigers interesseren voor de nieuwe natural motion propositie.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies