Redactie Belgiancowboys - bereikbaar via redactie [at] belgiancowboys.be
In de Verenigde Staten is de Superbowl een evenement dat zelfs Kerstmis voorbij steekt in populariteit. Op die ene avond kijken tientallen miljoenen mensen tegelijk naar het sportevenement. Dit jaar spelen de Baltimore Ravens tegen de San Francisco 49ers.
Geen wonder dat de marketing bureaus daar de uitgelezen gouden kans in zien om uit te pakken met een reclameclip voor deze of geen merk. In de afgelopen jaren is de Superbowl-ad uitgegroeid tot een fenomeen. De prijs is navenant; een reclame-slot van 60 seconden tijdens de Superbowl kost je al gauw ongeveer 7,6 miljoen dollar. Dit jaar zien we dat de meeste ads al verspreid worden voor het evenement, op die manier proberen bureaus en merken nog meer tractie en ‘virale buzz’ te creĆ«ren.
In deze post plaatsen we – in de komende week – de Superbowl ads die de moeite van het bekijken zijn. Geef je commentaar, inzicht en kritiek in de comments, maar geniet vooral van al die miljoenen advertising dollars die voor uw enterntainment werden uitgegeven!
Volkswagen:
Mercedes CLA:
Iron Man 3 Teaser:
Audi America:
Cars.com
Coca-Cola
Go Daddy:
Hyundai:
M&Ms: