Nederlandse Fanrise haalt half miljoen euro op voor internationale expansie
Fanrise werd in de zomer van 2012 gelanceerd onder de naam Pagemonitor. Vandaag maken ze bekend dat het platform verder gaat onder de naam Fanrise, en dat er een groep van informal investors een investering heeft gedaan van €500.000. De Rotterdamse start-up zal deze investering gebruiken om het platform verder te ontwikkelen en tevens voor internationale expansie.
"We zien dat bedrijven steeds meer behoefte hebben aan het goed inzichtelijk maken van de resultaten en inspanningen op Facebook," aldus Bram Masselink, mede-oprichter van Fanrise. Fanrise geeft inzicht in de statistieken van Facebook fanpagina's met als doel om de prestaties van fanpagina's te verbeteren en meer rendement uit de marketinginspanningen te halen. In Nederland zijn er inmiddels al meer dan 1.500 geregistreerde gebruikers. Fanrise wil zich onderscheiden van de concurrentie door de focus te leggen op het combineren van verschillende bronnen.

De redactie van Belgiancowboys is te bereiken via redactie@belgiancowboys.be