3de editie Email marketing forum

Vorig artikel Volgend artikel

3de editie Email marketing forum

Best of Publishing (uitgever van het magazine Inside Digital Media) organiseert op woensdag 18 november voor de 3de keer het E-mail Marketing Forum in het Brusselse vijfsterrenhotel "Le Méridien". 

Het forum in kwestie profileert zich als een praktijkpodium over e-mailmarketing. Daarvoor bundelt het workshops, uiteenzettingen en analyses van cases over het thema. De basis van een succesvolle e-mail marketingstrategie, veelgemaakte fouten alsook zeer succesvolle case studies van topbedrijven worden er één voor één uit de doeken gedaan. Dit jaar kunnen de (maximaal) 100 deelnemers zich verwachten aan een ideale mix bestaande uit 10 praktische uiteenzettingen waar experts hun visie geven en delen over de laatste trends, oplossingen, marktcijfers, etc. Enkele concrete voorbeelden illustreren de voordelen van Email Marketing, onder andere bij Electrabel, Sanoma Uitgevers, Nutricia, Dun & Bradstreet, etc.

Programma:

  • 08u30 > 09u15: Morning coffee

  • 09u15 > 10u00: Results of the first Belgian Email Marketing Benchmark (Hans Smellinckx, Chairman E-mailmarketing task force at IAB-Belgium)
  • 10u00 > 10u30: Whitelisting is dead, long live reputation management (Kenny Van Beeck, Business Development Manager, EmailGarage)

  • 10u30 > 11u00: Coffee break

  • 11u00 > 11u30: Smart B2B email marketing solutions (Harold Dumoulin, Managing Partner BeforeTheHype)
  • 11u30 > 12u: Nutricia Lifecycle CRM approach (Karen Vanstaen, Business Intelligence/CRM Manager Nutricia)
  • 12u > 12u30: Building a new channel with Email Marketing (Bertrand Van Overschelde, Country Manager Emailvision Benelux)

  • 12u30 > 14u: Lunch

  • 14u00 > 14u30: Meetic case study: Target, Seduce and suceed! (Kris Van Bavel, Country Manager Benelux Neolane)
  • 14u30 > 15u00: You talking to me? Trends in dialogue marketing (Walter van de Scheer, Sales Manager Copernica nv)
  • 15u00 > 15u30: From good to great email marketing: How testing makes the difference (Pieter Wuyts, Account strategy Director, 8seconds)

  • 15u30 > 16u00: Coffee break

  • 16u00 > 16u30: Transactional e-mail at Sanoma uitgevers and Elektrabel (Martijn Groeneweg, Managing Director Measuremail)
  • 16u30 > 17u00: How to generate valuable leads in B2B by blending email marketing and advertising (Serge De Munck, Marketing Leader Dun & Bradstreet)

  • 17u00 > 17u30: Networking session

 

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies