Algemeen20.09.2010

Mobile Marketing: strategy & approach (Stichting Marketing)


Mobile Marketing: strategy & approach (Stichting Marketing)

Op 13 oktober organiseert de expertgroep Digital Marketing van Stichting Marketing haar nieuwste veent.  Mobile Marketing: strategie & approach richt zich op marketeers die zich afvragen hoe zij mobiele kanalen mee kunnen integreren in hun marketing-mix.

 

Mag je een sms sturen naar je klanten?  Is het deugdzaam om als merk een iPhone-applicatie te ontwikkelen?  Hoe integreer je best de mobiele toepassingen en platformen binnen je huidige communicatiekanalen?  Wat zijn de mogelijkheden en successtories van mobiele marketing?

Dit zijn ongetwijfeld vragen die u zich als marketeer of adverteerder regelmatig stelt. Niet onlogisch aangezien mobiele marketing in België zich nog in het begin van de leercurve bevindt.

Dit seminarie maakt u wegwijs in de wondere wereld van de mobiele marketing.

Topics die aan bod komen:
– de resultaten van een internationaal onderzoek rond mobiele marketing
– de manier waarop er in andere landen aan mobiele marketing gedaan wordt
– de manier waarop je jouw merk relevant kan maken via mobiele marketing
– de manier waarop een merk als MTV, mobile als merk-extensie gebruikt
– wat het verschil is tussen mobile browsing en een applicatie

Spreker en actief lid van de Expertgroep Digital Marketing, Bart Van den Notelaer:

Bart Van den Notelaer is Business Unit Manager Content & Applications bij The Ring Ring Company en ontwikkelt en ‘market’ applicaties, content en diensten voor vaste en mobiele telefonie. Hij adviseert media en merken hoe ze mobiele applicaties en kanalen kunnen integreren in hun communicatie, sales of marketing strategie.

Quote: ‘We merken dat bedrijven en onze media klanten de band met hun eindconsument meer en meer willen aanhalen. De GSM of telefoon in het algemeen is daarvoor een zeer geschikt middel, het laat je toe om als merk ‘top of mind’ te blijven bij de consument en om er zeer gericht en gesegmenteerd mee te communiceren’

Praktische info:
Woensdag 13 oktober om 18u15 – Living Tomorrow (Vilvoorde)

Klik hier voor het programma en om je in te schrijven.

Schrijf je snel in want de plaatsen zijn beperkt.  Twitteren kan je op de hashtag: #mobilemark

HOU OOK BELGIANCOWBOYS IN HET OOG, WANT WIJ HEBBEN NOG 1 TOEGANGSKAART WEG TE GEVEN!