SEM-opleidingen bij The Reference met focus op nieuwe trends

Vorig artikel Volgend artikel

SEM-opleidingen bij The Reference met focus op nieuwe trends

Het Gentse bureau The Reference organiseert deze en volgende maand, samen met Emakina, in totaal twee Search Engine Marketing opleidingen. De eerste gaat over Search Engine Opimization en de tweede over Search Engine Advertising, in het bijzonder via Google Adwords. Er komen heel wat nieuwe evoluties aan bod zoals de combinatie social media en search.

De trainingen maken deel uit van een serie van zes opleidingen maar kunnen elk op zich gevolgd worden.

Op 26 februari staan onderwerpen op het menu als het verbeteren van data door geavanceerde segmentatietechnieken, werken met de verbeterde Google Analytics en event en e-commerce tracking.

Maar ook zeer actuele onderwerpen in SEM-land zoals de “long tail” en het gebruik van social media voor het bouwen van links komen aan bod, thema’s waar hier en op de nieuwe Searchcowboys.com in de nabije toekomst trouwens veel aandacht zal aan besteed worden.

Precies een maand later, op 26 maart dus, staat zoekmotorreclame op het menu (SEA) en leer je ondermeer hoe een zoekmotorvriendelijk CMS er uit ziet, of er een link is tussen Web 2.0 en SEO en of je beter zelf aan SEA doet of niet.

De aandacht gaat vooral naar Google Adwords en ook hier komen social media aan bod, meer bepaald social media en het meten van Google Adwords succes.

Meer informatie over de training van 26 februari vind je hier en alles over de tweede training vind je via deze link.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies