Algemeen18.08.2009

Twitter 101 Guide hulp voor KMO


Twitter 101 Guide hulp voor KMO

Twitter heeft onlangs met de lancering van de Twitter 101 Guide eindelijk een instrument gelanceerd waar bedrijven kunnen lezen hoe zij
Twitter voor hun business kunnen inzetten. En dat is hard nodig.

Nog
steeds zijn er veel vooroordelen voor de dienst en ook het aantal
mensen wat na verloop van tijd weer afhaakt is groot. Door zelf met de
juiste argumeneten te komen en in te laten zien hoe je Twitter kunt
inzetten voor je business (inclusief wat Case studies) maakt Twitter
een volgende stap.

De Twitter 101 Guide bestaat uit 6 hoofdonderwerpen : “What is Twitter”, “Getting
started”, “Learn the lingo”, “Best practices”, “Case studies” en
“Other resources”. Zelf schrijven ze er het volgende over :

Every day, millions of people use Twitter to create, discover and share
ideas with others. Now, people are turning to Twitter
as an effective way to reach out to businesses, too. From local stores
to big brands, and from brick-and-mortar to internet-based or service
sector, people are finding great value in the connections they make
with businesses on Twitte
r”.