Time Traveller, Tech Ninja, Mediacoach en Digital Consultant
De zomer komt eraan, dus vinden veel mannen het nodig om ‘in shape’ te geraken. Dat is nochtans niet nodig volgens AXE! Nog tot 11 mei kunnen mannen, samen met de AXE male grooming experts, op zoek naar hun ‘magic’ om die vervolgens in de verf te zetten met de nieuwe AXE productlijn. Alle mannen van wie de magic op foto werd vastgelegd in de AXE Store, zullen midden mei zelf de hoofdrol spelen in de nationale mediacampagne waar dus niet langer professionele hunks, maar deze guys-next-door de plak zwaaien.
Het einde van de traditionele macho
Dat AXE in zijn communicatie bijna letterlijk gebruik maakt van de guy-next-door, is niet toevallig: het oerklasssieke manbeeld van geld en spierballen is achterhaald. Slechts 20 procent van de vrouwen zegt nog te vallen voor de traditionele macho. Maar liefst 90 procent van alle vrouwen wil vooral een man die zich goed voelt in z’n vel, terwijl slechts 13 procent van alle mannen hun eigen sexappeal naar waarde weet te schatten. Een discrepantie die AXE uit de wereld wil helpen. Door mannen te helpen bij het zoeken naar hun magic én door drie nieuwe AXE-productlijnen die helpen hun thing in de verf te zetten.
#FINDYOURMAGIC in de AXE store
Mannen die hun magic willen (her)ontdekken, kunnen zo vanaf 15 april tot 11 mei terecht in de AXE Store @ Gulden Vlies. Daar staan grooming experts klaar met tips & tricks om hen te helpen hun thing zo goed mogelijk uit te spelen. Wie de AXE-Store binnenstapt, kan vrijblijvend onder handen genomen worden door een gespecialiseerd barbier. Achteraf kan hij een t-shirt kiezen uit een van de vele Who needs a six pack when…-quotes en is er de mogelijkheid voor de lens van een professionele fotograaf te verschijnen.
GUY-NEXT-DOOR hoofdrolspeler in nationale AXE mediacampagne
Dat laatste is niet geheel onbelangrijk. Midden mei lanceert AXE een nieuwe mediacampagne waarbij geen professionele hunks als model worden gebruikt, maar wel gewone mannen die allemaal op zoek gaan naar hun magic in de AXE-Store @ Gulden Vlies. Zij worden de hoofdrolspelers in een nationale mediacampagne en zullen de foto’s van zichzelf en hun magic dus overal in België zien opduiken.
PRAKTISCH: AXE STORE @ Gulden Vlies
Locatie |
Elsensesteenweg nr. 2 – 1060 Brussel |
Openbaar vervoer |
Dichtstbijzijnde metrohalte: Naamse Poort |
Parking |
Parking 2 Poorten – Waterloolaan nr. 2A – 1000 Brussel |
Openingsuren |
De AXE Pop-Up Store is open vanaf 15 april tot 11 mei. Van maandag tot en met zaterdag telkens van 10 uur tot 18 uur. Elke zaterdag is er een gespecialiseerd barbier aanwezig. |
Meer info |
www.axe.be – www.facebook.com/ |
Verder lezen over Ad
Marketing24.06.2013
Corona Luna billboard vangt de maan op in Coronaflesje
Marketing19.06.2013
Facebook telt 1 miljoen grotendeels ‘kleine’ actieve adverteerders
Marketing14.06.2013
Ad van Stella Artois in het VK verschijnt in real time enkel bij warm weer
Marketing29.05.2013
Facebook viseert KMO-markt voor nieuwe vormen van advertising
Marketing02.05.2013
Microsoft Office ad maakt van Forbes magazine een WiFi hotspot
Marketing26.04.2013
Opmerkelijke nieuwe iPhone 5 commercial
Marketing12.04.2013
Jupiler, mannen weten waarom
Marketing06.03.2013
Dove campagne vermomd als Photoshop filter
Verder lezen over Advertising
Marketing07.06.2019
Matrix-studie België, digitale marketing wordt volwassen
Influencer marketing in de liftTechnology05.02.2016
Dronevertising!
Marketing01.12.2015
Naar-Pringles-geurende kaarsen
EindelijkTechnology30.11.2015
Het eerste reclamepaneel in de ruimte is Belgisch
Marketing26.11.2015
Boondoggle rekruteert adblockers
Rekruteren via een banner die alleen te zien is voor mensen die een adblocker gebruikenMobile23.11.2015
Mobiel internet zonder ads? Britse operator EE wil je zelf laten beslissen
Marketing05.08.2015
Free spirits, mooie serie over echte mensen en hun passies
Marketing07.11.2013