• Algemeen
  • Automotive
  • Design
  • Gadgets
  • Marketing
  • Mobiel
  • Social
  • Technology
  • Travel
  • Web
logo-dc
logo-dc
  • Marketing 
    • Adverteren
    • Bedankt
    • Blog
    • Colofon
    • Cookies
    • Home
    • Nieuws melden
    • Nieuwsbrief
    • Over ons
  • Algemeen
  • Automotive
  • Design
  • Gadgets
  • Marketing
  • Mobiel
  • Social
  • Technology
  • Travel
  • Web
  • Socials

Advertising


Matrix-studie België, digitale marketing wordt volwassen

De Belgian Association of Marketing (officieel B:A/M!) – en voorloper IAB Belgium – hebben de Matrix-studie nu al voor de negende keer uitgevoerd. Dit keer werkten 578 communicatieprofessionals waaronder adverteerder...

Marketing07.06.2019

Matrix-studie België, digitale marketing wordt volwassen

Influencer marketing in de lift
Geen tijd voor een sixpack? Geen probleem met AXE!

De zomer komt eraan, dus vinden veel mannen het nodig om 'in shape' te geraken. Dat is nochtans niet nodig volgens AXE! Nog tot 11 mei kunnen mannen, samen met de AXE male grooming experts, op zoek naar hun 'magic' om di...

Marketing26.04.2016

Geen tijd voor een sixpack? Geen probleem met AXE!

Dronevertising!

Gastartikel door Dennis De Cat: Meer info: Facebook / LinkedIn / Slideshare / THoM Drones zijn in, ongelofelijk in! Iedereen die de kans kreeg om de Websummit in Dublin of The Next Web Conference in Amsterdam te bezoe...

Technology05.02.2016

Dronevertising!

Naar-Pringles-geurende kaarsen

Kaarsen die geuren – toegegeven, dit werkwoord is misschien niet helemaal op zijn plaats – naar Pringles. Korte pauze om het te laten doordringen. Jup, de chipsfabrikant brengt een reeks kaarsen op de markt met drie...

Marketing01.12.2015

Naar-Pringles-geurende kaarsen

Eindelijk
Het eerste reclamepaneel in de ruimte is Belgisch

Drie onderzoekers van de KU Leuven gaan het eerste "space billboard" ooit lanceren. Ze doen dat om op die manier het onderzoek naar CubeSats, een nieuw type satelliet, te steunen. Die CubeSats zijn volgens hen perfect om...

Technology30.11.2015

Het eerste reclamepaneel in de ruimte is Belgisch

Boondoggle rekruteert adblockers

Boondoggle is op zoek naar versterking. Om de juiste mensen te rekruteren, pakt het bureau uit met een opmerkelijke campagne op de grootste Belgische marketing- en communicatiewebsites: een banner die alleen te zien is v...

Marketing26.11.2015

Boondoggle rekruteert adblockers

Rekruteren via een banner die alleen te zien is voor mensen die een adblocker gebruiken
Mobiel internet zonder ads? Britse operator EE wil je zelf laten beslissen

"Ad blocking" - bij adverteerders sowieso al één van de meest besproken termen van het voorbije jaar - wordt bij deze een nog belangrijker punt op de agenda. Steun ervoor komt deze keer namelijk uit onverwachte hoek: d...

Mobiel23.11.2015

Mobiel internet zonder ads? Britse operator EE wil je zelf laten beslissen

Free spirits, mooie serie over echte mensen en hun passies

‘Free Spirits’ is een mini-docuserie van het Belgische biermerk Primus met als onderwerp om gelijkgestemde eigenzinnige zielen te portretteren. De serie volgt een aantal mensen die hun eigen weg volgen en bewuste keu...

Marketing05.08.2015

Free spirits, mooie serie over echte mensen en hun passies

Instagram-advertentie Michael Kors genereert 370% meer likes

Vijf dagen geleden was het merk Michael Kors het eerste merk dat advertenties mocht plaatsen op Instagram. Nitrogram, een bedrijf dat gespecialiseerd is in de gegevens van Instagram, keek grondig naar de campagne...

Marketing07.11.2013

Instagram-advertentie Michael Kors genereert 370% meer likes

Zo ziet adverteren op Pinterest eruit.

Pinterest is vandaag gestart met de al eerder aangekondigde advertenties ofwel "promoted pins." CEO Ben Silbermann maakte in september al bekend dat je niet bang hoeft te zijn dat de site nu vol komt te staan me...

Web10.10.2013

Zo ziet adverteren op Pinterest eruit.

Pinterest & Instagram gaan de reclametoer op

Promoted pins. Het zal niet lang meer duren vooraleer u deze tussen de je andere pins op Pinterest ziet staan. En dat moet geen verrassing wezen. Met meer dan 10 miljoen unieke bezoekers per maand groeit de service nog s...

Marketing30.09.2013

Pinterest & Instagram gaan de reclametoer op

Facebook wil “TV-style” commercials

Bloomberg meldt dat Facebook plannen heeft om commercials zoals op de televisie te gaan verkopen. 1 miljoen tot 2,5 miljoen dollar zouden adverteerders moeten gaan betalen voor een commercial van 15 seconden die doo...

Marketing31.07.2013

Facebook wil “TV-style” commercials

Publicis en Omnicom fusioneren en worden grootste reclamegroep ter wereld

Twee van ‘s werelds grootste reclamegroepen, het Amerikaanse Omnicom (met oa TBWA, BBDO en DDB) en het Franse Publicis (met oa Publicis en Leo Burnett) worden door deze ‘merger of equals’ op slag groter dan de vroe...

Marketing29.07.2013

Publicis en Omnicom fusioneren en worden grootste reclamegroep ter wereld

Eerlijke Smart autoreclame toont auto hoe hij écht is

Eerlijkheid en authenticiteit is de beste 'policy' in reclame, hoewel marketeers daar niet altijd rekening mee houden. Zaken worden overdreven in de verf gezet, de waarheid wordt 'uitgerokken', ... én de echte karak...

Marketing27.06.2013

Eerlijke Smart autoreclame toont auto hoe hij écht is

Sony promoot de nieuwe 4K televisies met microtising

Om te vieren dat vandaag het Wimbledon Grand Slam toernooi van start gaat in de UK, en ook om duidelijk te maken dat - vanaf vandaag - de nieuwe SONY 4K televisieschermen ( de 55X9 and 65X9 BRAVIA) te verkrijgen in...

Technology24.06.2013

Sony promoot de nieuwe 4K televisies met microtising

Dit zijn alle Belgische winnaars van Cannes Lions 2013

Afgelopen week zakten opnieuw heel wat gezanten van onze Belgische reclamebureaus af naar het mondaine Cannes voor de 60ste editie van Cannes Lions: het internationale festival voor de creativiteit. In de internation...

Marketing24.06.2013

Dit zijn alle Belgische winnaars van Cannes Lions 2013

Facebook telt 1 miljoen grotendeels ‘kleine’ actieve adverteerders

Facebook heeft ondertussen meer dan 1 miljoen actieve adverterende bedrijven op het sociale netwerk. "Het grootste deel daarvan zijn kleine ondernemingen", kondigde Dan Levy, Director Global Marketing Solutions bij...

Marketing19.06.2013

Facebook telt 1 miljoen grotendeels ‘kleine’ actieve adverteerders

Ogilvy lanceert Coca-Cola sharing can: het 33cl blikje dat je in twee kan delen

'Coca-cola is all about sharing'. Dat neemt Coco-Cola nu ook echt letterlijk door een Coca-Cola blikje te ontwerpen dat zichzelf in twee 'deelt' zodat je het meteen met iemand anders kan delen. Opnieuw volledig passe...

Marketing03.06.2013

Ogilvy lanceert Coca-Cola sharing can: het 33cl blikje dat je in twee kan delen

Internet Trends 2013: must see presentatie van Mary Meeker over status van het web

Partner van de grootste en meest gerenommeerde venture capitalist bedrijven - Kleiner Perkins Caufield & Byers - en voormalige analist Mary Meeker, releaste zonet haar uitgebreide en gedetailleerde studie over de statu...

Marketing31.05.2013

Internet Trends 2013: must see presentatie van Mary Meeker over status van het web

Video op sociale netwerken: hoe marketeers en adverteerders video gebruiken [infographic]

'Een beeld zegt meer dan duizend woorden.' Video doet het altijd goed, zeker op sociale netwerken. Daarom zijn we constant op zoek naar nieuwe social media insights. Onderstaande infographic pikt in op de videotrend...

Marketing30.05.2013

Video op sociale netwerken: hoe marketeers en adverteerders video gebruiken [infographic]

Campagne JWT voor Nederlandse douane met unieke pratende banner die je volgt terwijl je surft

Zowel banners die tegen je praten als banners die je volgen (via re-targeting) hebben we al eens gezien. Maar een nieuwtje is de banner die beide doet. De nieuwe campagne voor de Customs Administrations of The Netherland...

Marketing30.05.2013

Campagne JWT voor Nederlandse douane met unieke pratende banner die je volgt terwijl je surft

Facebook viseert KMO-markt voor nieuwe vormen van advertising

Facebook blijft wereldwijd groeien maar is druk bezig om hun 'big data' commercieel verder te exploiteren en experimenteren daarbij met allerlei verschillende reclamevormen. Ze blijven één van 's werelds grootste...

Marketing29.05.2013

Facebook viseert KMO-markt voor nieuwe vormen van advertising

Online video reclame heeft meer impact dan TV reclame

Dat is alleszins het besluit van een onderzoek dat het iab US gedaan heeft met Nielsen. Eerst en vooral, wat heel duidelijk is uit alle onderzoeken is dat er nog steeds een grote groei is aantal mensen en consumptie (aan...

Marketing10.05.2013

Online video reclame heeft meer impact dan TV reclame

Wat werkt het best in mobile advertising? [infografiek]

Als je van plan bent om binnenkort te adverteren op mobiel, kijk dan zeker even naar volgende infografiek.

Marketing02.04.2013

Wat werkt het best in mobile advertising? [infografiek]

Nieuwere posts Oudere posts



  • Over ons
  • |
  • Adverteren
  • |
  • Nieuws melden
  • |
  • Colofon
  • |
  • Cookies
  • |
  • Sitemap

Partners

  • Red Banana
  •  
  • Springbok Agency
Hosted By

Savvii