Redactie Belgiancowboys - bereikbaar via redactie [at] belgiancowboys.be
Met het oog op de Champions League finale van morgen tussen Bayern München en Borussia Dortmund, ontwikkelde Adidas een geïntegreerde campagne die users toelaat om te voorspellen wat er net tijdens die wedstrijd zal gebeuren.
In het professionele voetbal heeft player performance data tegenwoordig een belangrijke invloed. Elke pas en tackle wordt tot in het kleinste detail geanalyseerd. Op die trend gaat het wereldberoemde sportmerk nu verder.
De campagne, bedacht door het Londense agency The Corner, loopt via de allforthis site of mobiel. Users kunnen het aantal tackles, goals, gelopen meters en zelfs shirt-pulls in de finale voorspellen. Van zodra al deze voorspellingen zijn geregistreerd, zullen ze hun ‘voorspelde match’ tegenover de échte game zaterdag kunnen bekijken.
Uiteraard niet voor niets. De winnaars, diegene die een zo correct mogelijke voorspelling maken, kunnen enkele héél interessante prijzen winnen. De belangrijkste prijs is dé ultieme droom van elke voetbalfanaat: een ‘season ticket’ om elke wedstrijd van hun favoriete ploeg bij te wonen tijdens de Champions League competitie van volgend jaar. Hopen dan dat diegene er een goeie uit weet te kiezen 😉
Verder lezen over Campaign
Mobile15.04.2016
Maak je video’s episch met Epicgram.
Een verslavende app waarmee je je video’s via slow motion en klassieke muziek een extra dimensie geeft.Marketing24.06.2013
Corona Luna billboard vangt de maan op in Coronaflesje
Marketing14.06.2013
Ad van Stella Artois in het VK verschijnt in real time enkel bij warm weer
Marketing24.04.2013
Unicef houdt ons een ‘social media’ spiegel voor
Marketing25.01.2013