Mobile24.05.2013

Voorspel met Adidas de Champions League finale van morgen & win een ‘season ticket’ voor je favoriete ploeg volgend jaar


Met het oog op de Champions League finale van morgen tussen Bayern München en Borussia Dortmund, ontwikkelde Adidas een geïntegreerde campagne die users toelaat om te voorspellen wat er net tijdens die wedstrijd zal gebeuren.

In het professionele voetbal heeft player performance data tegenwoordig een belangrijke invloed. Elke pas en tackle wordt tot in het kleinste detail geanalyseerd. Op die trend gaat het wereldberoemde sportmerk nu verder.

De campagne, bedacht door het Londense agency The Corner, loopt via de allforthis site of mobiel. Users kunnen het aantal tackles, goals, gelopen meters en zelfs shirt-pulls in de finale voorspellen. Van zodra al deze voorspellingen zijn geregistreerd, zullen ze hun ‘voorspelde match’ tegenover de échte game zaterdag kunnen bekijken.

adidas all for this

all for this adidas mobile

Uiteraard niet voor niets. De winnaars, diegene die een zo correct mogelijke voorspelling maken, kunnen enkele héél interessante prijzen winnen. De belangrijkste prijs is dé ultieme droom van elke voetbalfanaat: een ‘season ticket’ om elke wedstrijd van hun favoriete ploeg bij te wonen tijdens de Champions League competitie van volgend jaar. Hopen dan dat diegene er een goeie uit weet te kiezen 😉

adidas metres

Verder lezen over Campaign

Maak je video’s episch met Epicgram.

Video’s maken met de smartphone doen we zo vaak, klassieke muziek beluisteren iets minder. Met Epicgram willen de makers ons aansporen om beide te combineren: klassieke muziek heeft een versterkend, laat ons zeggen ep...

Mobile15.04.2016

Maak je video’s episch met Epicgram.

Een verslavende app waarmee je je video’s via slow motion en klassieke muziek een extra dimensie geeft.
Corona Luna billboard vangt de maan op in Coronaflesje

Een unieke reclamecampagne van het Mexicaanse biermerk Corona Extra, genaamd Luna Corona, integreert de maan in een billboard in downtown New York. Op één specifieke en zorgvuldig berekende stand van de maan, lijkt het...

Marketing24.06.2013

Corona Luna billboard vangt de maan op in Coronaflesje

Ad van Stella Artois in het VK verschijnt in real time enkel bij warm weer

De meest recente reclamecampagne van onze Belgische trots - het biermerk Stella Artois - in het Verenigd Koninkrijk, is een risicovolle onderneming. De ad, een interactieve abribus, verschijnt enkel en alleen als het...

Marketing14.06.2013

Ad van Stella Artois in het VK verschijnt in real time enkel bij warm weer

Unicef houdt ons een ‘social media’ spiegel voor

De discussie loopt al een hele tijd achter de schermen van de social media: nooit was het zo makkelijk om ons zogezegd sociaal engagement te tonen als in dit Facebook Era. Gewoon op het duimpje duwen: het doel heeft er...

Marketing24.04.2013

Unicef houdt ons een ‘social media’ spiegel voor

Internet Explorer: the browser you loved to hate

Humor en Microsoft: het is geen voor de hand liggende combinatie. Zelfspot? Nog moeilijker. En toch is het Microsoft dat nu voor de lancering van Internet Explorer 10 uitpakt met een nostalgisch aandoend filmpje w...

Marketing25.01.2013

Internet Explorer: the browser you loved to hate