• Algemeen
  • Automotive
  • Design
  • Gadgets
  • Marketing
  • Mobiel
  • Social
  • Technology
  • Travel
  • Web
logo-dc
logo-dc
  • Marketing 
    • Adverteren
    • Bedankt
    • Blog
    • Colofon
    • Cookies
    • Home
    • Nieuws melden
    • Nieuwsbrief
    • Over ons
  • Algemeen
  • Automotive
  • Design
  • Gadgets
  • Marketing
  • Mobiel
  • Social
  • Technology
  • Travel
  • Web
  • Socials

Reclame


Maak zelf een Virtual Reality bril met Coca Cola

Dat Virtual Reality meer en meer in de kijker komt, mag geen verrassing zijn. We hebben al meermaals aangegeven dat Virtual Reality echt aan het doorbreken is. Ook Coca Cola heeft dit begrepen en wil hun kartonnen verpa...

Marketing24.02.2016

Maak zelf een Virtual Reality bril met Coca Cola

Het eerste reclamepaneel in de ruimte is Belgisch

Drie onderzoekers van de KU Leuven gaan het eerste "space billboard" ooit lanceren. Ze doen dat om op die manier het onderzoek naar CubeSats, een nieuw type satelliet, te steunen. Die CubeSats zijn volgens hen perfect om...

Technology30.11.2015

Het eerste reclamepaneel in de ruimte is Belgisch

Jouw privé foto’s, straks als reclame op Facebook

Vanaf 30 januari 2015 gaan de nieuwe gebruikersvoorwaarden van Facebook in. Daarmee zal Facebook al jouw gegevens kunnen verkopen om er gerichte reclame van te maken. Zij worden er rijk van en jij krijgt niets, behalv...

Social31.12.2014

Jouw privé foto’s, straks als reclame op Facebook

Moderne videoclip voor klassieke symphonie uit 1893 gaat viraal

Dvořák - Symphony No. 9 Allegro con fuoco (Official Music Video). Dat is de officiële titel van de videoclip die een paar dagen geleden online ging, een moderne videoclip speciaal gemaakt voor een heel klassiek stukje...

Marketing23.04.2014

Moderne videoclip voor klassieke symphonie uit 1893 gaat viraal

Sony verkoopt nieuwste Walkman in een fles water

Moest je er nog aan twijfelen of die waterdichte Walkman van Sony wel echt waterdicht is... of eerder spatvrij ofzo dan heeft DraftFCB wel een hele straffe manier gevonden om ons er allemaal van te overtuigen dat het...

Gadgets11.02.2014

Sony verkoopt nieuwste Walkman in een fles water

Look up & Look down. Contextuele billboards in Londen

Vorige week startte British Airways met zijn nieuwe #lookup campagne waarbij interactieve billboards werden ingezet. Deze billboards hadden te nodige tracking technologie aan boord om overvliegende vliegtuigen van Britis...

Marketing04.12.2013

Look up & Look down. Contextuele billboards in Londen

Een portret van je rijgedrag dankzij Lexis “Art is Motion”

Happiness Brussels lanceerde vorige week een nieuwe campagne voor Lexus onder de noemer "Art is Motion". Voor het project installeerden ze een systeem in een nieuwe Lexis IS 300h hybride waarbij ze de wagen een schilderi...

Automotive05.11.2013

Een portret van je rijgedrag dankzij Lexis “Art is Motion”

Pinterest & Instagram gaan de reclametoer op

Promoted pins. Het zal niet lang meer duren vooraleer u deze tussen de je andere pins op Pinterest ziet staan. En dat moet geen verrassing wezen. Met meer dan 10 miljoen unieke bezoekers per maand groeit de service nog s...

Marketing30.09.2013

Pinterest & Instagram gaan de reclametoer op

Facebook wil “TV-style” commercials

Bloomberg meldt dat Facebook plannen heeft om commercials zoals op de televisie te gaan verkopen. 1 miljoen tot 2,5 miljoen dollar zouden adverteerders moeten gaan betalen voor een commercial van 15 seconden die doo...

Marketing31.07.2013

Facebook wil “TV-style” commercials

Verander je eigen auto heel even in een Porsche Cayenne

Wat als je mensen even het gevoel wil geven dat ze in een Porsche Cayenne rijden zonder dat ze tijd of zin hebben om tot bij de dealership te komen? De radio testrit. Of dat lijkt me toch de beste manier om dit te om...

Automotive06.06.2013

Verander je eigen auto heel even in een Porsche Cayenne

1 billboard, 230.000 slachtoffers!

Orphea4D is blijkbaar een heel krachtig insecticide, eentje dat goed werkt buitenshuis. En om dat te bewijzen vonden de creatievelingen bij Publicis Italy er niets beter op dan een billboard om te vormen tot 1 grote...

Marketing06.06.2013

1 billboard, 230.000 slachtoffers!

TBWA laat zien dat je je NISSAN vanaf nu mag bekrassen

Nissan heeft blijkbaar als eerste de 'self healing paint' uitgevonden, waardoor je wagen vanaf nu feitelijk krasbestendig is. Hoewel dit absoluut in de categorie 'eerst zien dan geloven' valt, willen we jullie toch a...

Automotive10.05.2013

TBWA laat zien dat je je NISSAN vanaf nu mag bekrassen

Happiness wint Webby Award, eervolle vermeldingen voor These Days, Famous & gents agency

Happiness Brussels heeft voor Pimkie een Webby Award gewonnen met de Pimkie Color Forecast. De Webby Awards worden uitgereikt door de The international Academy of Digital Arts & Sciences en zijn zowat de belangrijkst...

Web03.05.2013

Happiness wint Webby Award, eervolle vermeldingen voor These Days, Famous & gents agency

Anouk in nieuwe commercial Even Apeldoorn bellen

Anouk heeft de afgelopen dagen veel mensen op het verkeerde been gezet met haar acteerwerk. De beelden die op internet circuleerden zijn in scene gezet. Anouk heeft de hoofdrol in de nieuwste Even Apeldoorn bellen comm...

Marketing03.05.2013

Anouk in nieuwe commercial Even Apeldoorn bellen

Don’t text and die. Nieuwe campagne van Happiness voor OVK

1 op 4 auto ongelukken wordt veroorzaakt door gsm gebruik in de wagen, als dat geen confronterend cijfer is! Laat dat alvast duidelijk zijn, SMS'en (want daar gaat het meestal over) en waarschijnlijk ook Twitter en Faceb...

Marketing30.04.2013

Don’t text and die. Nieuwe campagne van Happiness voor OVK

Porsche bewijst nog maar eens dat de wereld rond is in de nieuwe Cayman ad

We zijn er ondertussen al een tijdje uit dat de wereld rond is, maar het is lange tijd heel anders geweest. Zo rond als in deze nieuwe reclame voor de Porsche Cayman hadden we het ons wellicht niet voorgesteld, kijk zelf...

Automotive29.04.2013

Porsche bewijst nog maar eens dat de wereld rond is in de nieuwe Cayman ad

Interactieve iPad reclame voor Lupine verlicht een heel magazine

Volgens de reclame is de Lupine 'Betty' met een lichtsterkte van 3.600 lumens de strafste fietslamp ter wereld. Om dit in de verf te zetten hebben ze samen met Publicis Frankfurt een interactieve advertentie gemaakt...

Marketing29.04.2013

Interactieve iPad reclame voor Lupine verlicht een heel magazine

Audi test je snelheid in Screenshot Ad

Deze 'Screenshot Ad' is een nieuwe campagne voor de Audi R8, gemaakt door Almap BBDO. Met deze interactieve iPad advertentie proberen ze de snelheid van de R8 in de verf te zetten. Het is de bedoeling dat je de screensho...

Automotive23.04.2013

Audi test je snelheid in Screenshot Ad

Samsung maakt epische advertentie voor de Smart TV

En eigenlijk zelfs maar alleen om de 'gesture control' feature te promoten. U ziet cowboys, gladiatoren, cheerleaders en allerlei andere filmische figuren in een gigantische strandloop zeg maar. Dat gaat iets gekost...

Marketing03.04.2013

Samsung maakt epische advertentie voor de Smart TV

Wat werkt het best in mobile advertising? [infografiek]

Als je van plan bent om binnenkort te adverteren op mobiel, kijk dan zeker even naar volgende infografiek.

Marketing02.04.2013

Wat werkt het best in mobile advertising? [infografiek]

The Tutor Crowd maakt graffiti beter

Om campagne te voeren voor de gratis online les Engels heeft The Tutor Crowd er niets beter op gevonden om de straat op te trekken en alle graffiti te verbeteren. Overal in Londen, op muren, vuilnisbakken en op WC's vond...

Marketing02.04.2013

The Tutor Crowd maakt graffiti beter

Top 16 Twitter fails van merken

In navolging van het nieuws over Newsfeeder, de site met de mooiste updates van merken op Facebook, willen we jullie deze infografiek toch niet onthouden. Hier zijn de 16 grootste of bekendste Twitter fails van merken. Z...

Marketing29.03.2013

Top 16 Twitter fails van merken

Een collectie van de meest creative updates van merken op Facebook

Ted Royer (Droga5), Rob Reilly (CP+B), Jonah Peretti (Buzzfeed), ... hebben samen de site Newsfeeder opgezet waarbij ze de beste updates van merken op Facebook in de kijker zetten. Nog inspiratie nodig? Zeg niet dat...

Marketing29.03.2013

Een collectie van de meest creative updates van merken op Facebook

Botnet ‘steelt’ miljoenen dollars van adverteerders

Door de Britse firma Spider.io is een een netwerk van duizenden computers ontdekt dat miljoenen dollars van adverteerders 'steelt' door het genereren van (fake) views op de advertenties. Het "Chameleon" botnet zou best...

Web27.03.2013

Botnet ‘steelt’ miljoenen dollars van adverteerders

Nieuwere posts Oudere posts



  • Over ons
  • |
  • Adverteren
  • |
  • Nieuws melden
  • |
  • Colofon
  • |
  • Cookies
  • |
  • Sitemap

Partners

  • Red Banana
  •  
  • Springbok Agency
Hosted By

Savvii