Redactie Belgiancowboys - bereikbaar via redactie [at] belgiancowboys.be
Happiness Brussels lanceerde vorige week een nieuwe campagne voor Lexus onder de noemer “Art is Motion”. Voor het project installeerden ze een systeem in een nieuwe Lexis IS 300h hybride waarbij ze de wagen een schilderij laten maken op basis van een foto van de eigenaar en vormgegeven door zijn rijgedrag met de wagen. Elke seconde dat hij ermee rijdt, de efficiëntie ervan, de snelheid, … alles bepaalt mee het uiteindelijke resultaat.
Sergio Albiac, de artiest die bij het project betrokken is zorgde mee voor een mooie omzetting van snelheid, toeren, bochten, … naar een schilderij. De kleuren daarbij zijn gebaseerd op de modus waarin de chauffeur met de wagen reed. Je ziet het allemaal in onderstaand filmpje.
Verder lezen over Art
Algemeen24.02.2017
Google Arts & Culture: topwerken uit Antwerpen van de 16e eeuw
Design03.04.2014
Tattonomy. Tijdelijke tattoos voor geeks
Technology12.02.2014
DevArt. Google gaat voor ‘Art made with code’
Travel20.10.2013
Venetië en de Biennale sinds 1893 een begrip!
Design15.05.2013
Interactieve Nike installatie maakt animated digital art van je lichaam
Technology06.03.2013
iPhone app maakt virtuele tekening van jouw slaappatroon
Web29.01.2013
De kunst van de animated GIF
Verder lezen over Reclame
Marketing24.02.2016
Maak zelf een Virtual Reality bril met Coca Cola
Technology30.11.2015
Het eerste reclamepaneel in de ruimte is Belgisch
Social31.12.2014
Jouw privé foto’s, straks als reclame op Facebook
Marketing23.04.2014
Moderne videoclip voor klassieke symphonie uit 1893 gaat viraal
Gadgets11.02.2014
Sony verkoopt nieuwste Walkman in een fles water
Marketing04.12.2013
Look up & Look down. Contextuele billboards in Londen
Marketing30.09.2013
Pinterest & Instagram gaan de reclametoer op
Marketing31.07.2013