Marketing18.03.2013

Coca Cola content 2020


Schermafbeelding 2013-03-18 om 15.09.13

Alhoewel het niet nieuw is, online gepubliceerd in 2011, is dit toch nog de moeite om eens rustig de tijd te nemen om deze 2 films te bekijken. Coca Cola vertelt op een bijzonder leuk geïllustreerde manier hoe ze de shift in media consumptie en creativiteit aanpakken. Ze ambitiëren een verschuiving van ‘creative excellence’ naar ‘content excellence’. Erg boeiend!

Verder lezen over Coca-Cola

Eet pizza en win een reis naar Italië!

Pizza is één van de meest bestelde gerechten op Takeaway.com. Uit data van de grootste eten-bestelsite blijkt dat pizza Margherita het meest populair is onder de Belgen. Speciaal voor alle pizzafans introduceert Takeaw...

Algemeen19.02.2018

Eet pizza en win een reis naar Italië!

Quick maakt virtual reality toegankelijk voor alle Belgen

Virtual reality – of VR – is internationaal gezien alomtegenwoordig en het aantal toepassingen dat gebruikmaakt van deze technologie neemt alleen maar toe. Toch is VR nog niet goed doorgedrongen in België en hebben...

Technology12.11.2017

Quick maakt virtual reality toegankelijk voor alle Belgen

Maak zelf een Virtual Reality bril met Coca Cola

Dat Virtual Reality meer en meer in de kijker komt, mag geen verrassing zijn. We hebben al meermaals aangegeven dat Virtual Reality echt aan het doorbreken is. Ook Coca Cola heeft dit begrepen en wil hun kartonnen verpa...

Marketing24.02.2016

Maak zelf een Virtual Reality bril met Coca Cola

​Een flashmob maar dan anders

Iedereen kent het; de welbekende flashmob. Iemand begint met dansen op een openbare plaats en het lijkt aslof steeds meer mensen spontaan mee gaan dansen terwijl het eigenijk een ingestudeerde act is. Coca-Cola wilde een...

Marketing25.06.2015

​Een flashmob maar dan anders

[Advertorial]
HP City 2013: Hewlett Packard ontwikkelde technologie voor meest gepersonaliseerde advertising campagne van Coca-Cola

Tijdens HP City 2013 op 12 juni, een lokaal event van Hewlett Packard in Tour & Taxis Brussel, stond 'IT Mobility & Innovation' centraal. Geen gewoon 'IT event', maar een jaarlijkse meeting van het Amerikaanse techn...

Marketing14.06.2013

HP City 2013: Hewlett Packard ontwikkelde technologie voor meest gepersonaliseerde advertising campagne van Coca-Cola

Ice Ice baby! Nieuw Coca-Cola flesje helemaal uit ijs vervaardigd

Colombiaanse zonnekloppers vinden tegenwoordig op het strand de ultieme verfrissing met een flesje Coca-Cola, helemaal uit ijs vervaardigd. Of in lokale 'slang': 'Botello de Hielo'. Dat is zowel een voordeel voor de geb...

Design07.06.2013

Ice Ice baby! Nieuw Coca-Cola flesje helemaal uit ijs vervaardigd

Ogilvy lanceert Coca-Cola sharing can: het 33cl blikje dat je in twee kan delen

'Coca-cola is all about sharing'. Dat neemt Coco-Cola nu ook echt letterlijk door een Coca-Cola blikje te ontwerpen dat zichzelf in twee 'deelt' zodat je het meteen met iemand anders kan delen. Opnieuw volledig passe...

Marketing03.06.2013

Ogilvy lanceert Coca-Cola sharing can: het 33cl blikje dat je in twee kan delen

Apple prijkt bovenaan top 100 meest waardevolle global brands van 2013

Dit jaar maakte BrandZ, 's werelds grootste brand equity database, opnieuw een ranking van de 100 meest waardevolle global brands. Apple blijft daar nummer één van de top 10 van merken. De waarde van de topmerken g...

Marketing28.05.2013

Apple prijkt bovenaan top 100 meest waardevolle global brands van 2013

Verder lezen over Content

GETEST: 3 tips om je borsten groter te doen lijken!

Wij gingen opzoek naar de beste tips en testen 3 tips om je borsten groter te doen lijken! Puur natuur, goedkoop én plezant: een cupmaat meer zonder moeite. We love them boobies! Heb jij nog tips? Laat ze achter in de...

Social02.03.2016

GETEST: 3 tips om je borsten groter te doen lijken!

VIDEO
Newsjacking: vier vuistregels voor effectieve newsjacking

"Advertenties bevatten de enige waarheden in een krant waar men van op aan kan," zei oud-president en één van de Founding Fathers van Amerika, Thomas Jefferson, ooit. Hoogste tijd dat adverteerders zich ook met...

Marketing23.05.2013

Newsjacking: vier vuistregels voor effectieve newsjacking

Betaalde abonnementsvorm voor een aantal YouTube kanalen

YouTube is klaar voor de uitrol van een betaald abonnement model voor een aantal specifieke video kanalen. Deze stap, die al maanden in ontwikkeling is, moet zorgen voor een aantal kanalen die een breder scala aan vi...

Web07.05.2013

Betaalde abonnementsvorm voor een aantal YouTube kanalen

Meest gelezen vorige week

Deze week doen we niet de standaard top 5 van de meest gelezen artikels, het zouden bijna alleen maar berichten zijn van onze RT-week. U heeft het waarschijnlijk wel gemerkt, vorige week hebben we elke dag iets weggeven...

Algemeen29.04.2013

Meest gelezen vorige week

Meeste gelezen vorige week

Het absoluut meest gelezen bericht vorige week ging over het belang van timing bij online marketing. Deze infografieken werden duidelijk gesmaakt! De top 16 Twitter fails volgde op de tweede plaats, nogmaals een t...

Algemeen02.04.2013

Meeste gelezen vorige week

Meest gelezen vorige week

Niet alleen op Youtube ging de Harlem Shake heel hard vorige week, ook op Belgian Cowboys bleek dit het populairste item te zijn. Ben jij de enige die nog nooit van de Harlem Shake gehoord heeft, rep je dan snel naar...

Algemeen18.02.2013

Meest gelezen vorige week

Meest gelezen vorige week

Jawel. Wat jullie vorige week meest van al boeide was de infografiek van Foursquare die ons via een interactieve wereldkaart liet zien waar mensen zoal inchecken in de wereld. Met in totaal een half miljard check-ins...

Algemeen28.01.2013

Meest gelezen vorige week

Technologie als inspiratiebron voor comedy bij nieuwe Boondoggle spin-off ‘Gelotology’

Vanaf 15 februari zullen Hans Kerhoff en Raoul Maris niet meer actief zijn als Creative Directors bij Boondoggle maar in de plaats daarvan al hun aandacht richten op Gelotology, een nieuw bedrijf binnen de Boondoggle...

Marketing17.01.2013

Technologie als inspiratiebron voor comedy bij nieuwe Boondoggle spin-off ‘Gelotology’