Redactie Belgiancowboys - bereikbaar via redactie [at] belgiancowboys.be
Alhoewel het niet nieuw is, online gepubliceerd in 2011, is dit toch nog de moeite om eens rustig de tijd te nemen om deze 2 films te bekijken. Coca Cola vertelt op een bijzonder leuk geïllustreerde manier hoe ze de shift in media consumptie en creativiteit aanpakken. Ze ambitiëren een verschuiving van ‘creative excellence’ naar ‘content excellence’. Erg boeiend!
Verder lezen over Coca-Cola
Algemeen19.02.2018
Eet pizza en win een reis naar Italië!
Technology12.11.2017
Quick maakt virtual reality toegankelijk voor alle Belgen
Marketing24.02.2016
Maak zelf een Virtual Reality bril met Coca Cola
Marketing25.06.2015
Een flashmob maar dan anders
[Advertorial]Marketing14.06.2013
HP City 2013: Hewlett Packard ontwikkelde technologie voor meest gepersonaliseerde advertising campagne van Coca-Cola
Design07.06.2013
Ice Ice baby! Nieuw Coca-Cola flesje helemaal uit ijs vervaardigd
Marketing03.06.2013
Ogilvy lanceert Coca-Cola sharing can: het 33cl blikje dat je in twee kan delen
Marketing28.05.2013
Apple prijkt bovenaan top 100 meest waardevolle global brands van 2013
Verder lezen over Content
Social02.03.2016
GETEST: 3 tips om je borsten groter te doen lijken!
VIDEOMarketing23.05.2013
Newsjacking: vier vuistregels voor effectieve newsjacking
Web07.05.2013
Betaalde abonnementsvorm voor een aantal YouTube kanalen
Algemeen29.04.2013
Meest gelezen vorige week
Algemeen02.04.2013
Meeste gelezen vorige week
Algemeen18.02.2013
Meest gelezen vorige week
Algemeen28.01.2013
Meest gelezen vorige week
Marketing17.01.2013