Marketing19.03.2013

TBWA bedenkt interactive wisselthriller voor Grimbergen


Bij een boeiend bier hoort een boeiend boek en omgekeerd. Dat was het vertrekpunt van ´In De Schaduw van de Feniks´, het boek dat Grimbergen uitbracht in oktober 2012. De bekende Belgische schrijver Stan Lauryssens stond toen in voor het verhaal.

Deze keer gaat Grimbergen samen met TBWA met ´De Grimbergen Wisselthriller´ nog een stapje verder. Deze thriller zal namelijk geschreven worden door maar liefst 5 bekende misdaadauteurs uit de Belgische literatuur. Luc Deflo, Nadine Monfils, Christophe Vekeman, Barbara Abel en Bob Mendes schrijven elk een hoofdstuk. Maar het wordt ook een unieke interactief boek, want het publiek bepaalt na elk hoofdstuk mee hoe het verhaal verder evolueert.

Web_GrimbergenThriller2

Het eerste hoofdstuk van Luc Deflo is voor vandaag, het laaste hoofdstuk mag je verwachten in november van dit jaar. Daardoor kan je het uiteindelijk resultaat waarschijnlijk ook weer in oktober in de boekhandel verwachten. We zijn alvast curieus of Grimbergen & TBWA de spanning zo lang kunnen vasthouden.

Je kan het verhaal volgen op www.grimbergenbier.be/.

 

Verder lezen over Bier

​Wat is lekker naast een Leffe?

Welke smaak past er goed bij een Leffe? Dat vroegen de brouwers van Leffe zich ook af en daarom gingen ze op onderzoek uit. Zij gingen onder andere langs bij chefkok Stephanie. Zij krijgt de uitdaging om 3 hapjes te verz...

Marketing09.06.2015

​Wat is lekker naast een Leffe?

[Advertorial]
Jupiler, mannen weten waarom

Nog eentje voor het weekend: een mooie big budget ad voor Jupiler, inclusief trucks, vuur, grote steden en een bende 'werklui' in de stijl van de befaamde Coca-Cola Light man. Erg mooi gedaan, met een leuke 'twist' o...

Marketing12.04.2013

Jupiler, mannen weten waarom

Donn: premium Belgische lager met een kick van cider.

Altijd leuk om een jong merk (http://donnbeer.com -  opgericht in 2011) te ontdekken en te zien dat ze hun verhaal mooi en consistent brengen. Donn is onstaan ergens in Maaseik uit liefde voor de Belgische biercultu...

Marketing22.02.2013

Donn: premium Belgische lager met een kick van cider.

Waarom marketeers wat meer als ondernemers zouden moeten denken. Interview met Johan Van Dyck van Seefbier.

Op 7 & 8/12 was het weer tijd voor het jaarlijkse STIMA marketing congres te Gent met deze keer als thema 'the survival of optimism'. Naar aanleiding van deze interessante tweedaagse sprak Belgian Cowboys met Johan v...

Marketing19.12.2012

Waarom marketeers wat meer als ondernemers zouden moeten denken. Interview met Johan Van Dyck van Seefbier.