​Dit zijn de 9 Belgian Marketing Awards​ finalisten

​Dit zijn de 9 Belgian Marketing Awards​ finalisten

Vorig artikel Volgend artikel

De 9 finalisten van de eerste editie Belgian Marketing Awards zijn bekend. Zij maken kans om op 3 december de winnaar te worden van The Belgian Marketing Company of the Year, The Young Belgian Company of the Year of The Marketing Leader(ship) of the Year. Op maandag 26 oktober heeft het Selectiecomité van de Belgian Marketing Awards - bestaande uit 15 marketing professionals - uit de in totaal 33 inzendingen drie finalisten per categorie gekozen.

Dominique Vercraeye, voorzitter van het Steering Committee van de Belgian Marketing Awards: "Alle ingestuurde dossiers waren van een uitstekende kwaliteit; Maar dit is een wedstrijd. Na een grondige analyse heeft het Selectiecomité op unanieme wijze de volgende cases geselecteerd."

Kanshebbers

In de categorie The Belgian Marketing Company of the Year zijn de kanshebbers: Delhaize, GB Foods Belgium en Special Olympics.

Bij de The Young Belgian Company of the Year gaat het om Kriket, Ritchie en Spott.

The Marketing Leader(ship) of the Year ten slotte gaat naar Geert Van Aelst (Tiense Suiker), Sophie Pollet (Telenet) of Vincent Crabbé (RTBF).

30 november

Op 30 november zal de jury onder voorzitterschap van Dominique Leroy (Deutsche Telecom) alle finalisten ontmoeten, hun dossier evalueren en de uiteindelijke winnaar kiezen.

Alle finalisten zullen op donderdag 3 december tijdens het BAM Marketing Congress hun case presenteren, nadien zullen de uiteindelijke winnaars bekendgemaakt worden.

Meer info over de criteria en de uitreiking is te vinden via de website.

[Fotocredits © Coloures-Pic - Adobe Stock]
Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies