Kris Hoet is Hoofdredacteur van Belgiancowboys, maar in het dagelijkse leven vooral actief als Creative Innovator bij WARPED. Als regelrechte petrolhead is hij mede-bezieler van Carrepublic. Andere passies zijn fotografie & mountainbiken.
1 op 4 auto ongelukken wordt veroorzaakt door gsm gebruik in de wagen, als dat geen confronterend cijfer is! Laat dat alvast duidelijk zijn, SMS’en (want daar gaat het meestal over) en waarschijnlijk ook Twitter en Facebook in de wagen als je aan het rijden bent, is nooit een goed idee. Om die problematiek extra in de kijker te zetten heeft Happiness een nieuwe campagne opgezet voor Ouders van Verongelukte Kinderen. Dit deden ze in samenwerking met Andres Serrano, een bekende hedendaagse kunstenaar.
Hieronder ziet u het uiteindelijke resultaat, in totaal werden er zo 3 beelden gemaakt.
Verder lezen over Reclame
Marketing24.02.2016
Maak zelf een Virtual Reality bril met Coca Cola
Technology30.11.2015
Het eerste reclamepaneel in de ruimte is Belgisch
Social31.12.2014
Jouw privé foto’s, straks als reclame op Facebook
Marketing23.04.2014
Moderne videoclip voor klassieke symphonie uit 1893 gaat viraal
Gadgets11.02.2014
Sony verkoopt nieuwste Walkman in een fles water
Marketing04.12.2013
Look up & Look down. Contextuele billboards in Londen
Automotive05.11.2013
Een portret van je rijgedrag dankzij Lexis “Art is Motion”
Marketing30.09.2013