Kris Hoet is Hoofdredacteur van Belgiancowboys, maar in het dagelijkse leven vooral actief als Creative Innovator bij WARPED. Als regelrechte petrolhead is hij mede-bezieler van Carrepublic. Andere passies zijn fotografie & mountainbiken.
Vorige week startte British Airways met zijn nieuwe #lookup campagne waarbij interactieve billboards werden ingezet. Deze billboards hadden te nodige tracking technologie aan boord om overvliegende vliegtuigen van British Airways te detecteren. Het kind dat gevisualiseerd staat op de billboard kijkt telkens op als er een vliegtuig van BA overvliegt.
Domino’s Pizza in de UK heeft de campagne nu gespooft met #lookdown: een billboard dat (zogezegd) naar beneden kijkt en wijst telkens er een delivery van Domino’s Pizza voorbij rijdt. Realtime marketing heet dat dan.
Verder lezen over Reclame
Marketing24.02.2016
Maak zelf een Virtual Reality bril met Coca Cola
Technology30.11.2015
Het eerste reclamepaneel in de ruimte is Belgisch
Social31.12.2014
Jouw privé foto’s, straks als reclame op Facebook
Marketing23.04.2014
Moderne videoclip voor klassieke symphonie uit 1893 gaat viraal
Gadgets11.02.2014
Sony verkoopt nieuwste Walkman in een fles water
Automotive05.11.2013
Een portret van je rijgedrag dankzij Lexis “Art is Motion”
Marketing30.09.2013
Pinterest & Instagram gaan de reclametoer op
Marketing31.07.2013