Kris Hoet is Hoofdredacteur van Belgiancowboys, maar in het dagelijkse leven vooral actief als Creative Innovator bij WARPED. Als regelrechte petrolhead is hij mede-bezieler van Carrepublic. Andere passies zijn fotografie & mountainbiken.
Old Spice, reeds bekend van enkele unieke campagnes, heeft net een nieuwe campagne gelanceerd met in de hoofdrol een zeker Mr. Wolfdog die wordt voorgesteld als de nieuwe marketing directeur van het merk. Weet je nog niet wie dat is, kijk dan eerst even mee naar dit filmpje:
Dit filmpje is nog maar het begin. Mr. Wolfdog heeft het hele Youtube kanaal van Old Spice overgenomen zeg maar, je kan er video’s vinden waarop Mr. Wolfdog op zoek gaat naar assistenten, Live Webinars organiseert en noem maar op.
Verder heeft hij zijn eigen state-of-the-art Tumblr (mrwolfdog.com), een Twitter account en last but not least ook op LinkedIn is Mr. Wolfdog aanwezig. Niet abnormaal natuurlijk voor een business mens in een dergelijke positie. Wij zijn alvast ‘connected’!
Verder lezen over Reclame
Marketing24.02.2016
Maak zelf een Virtual Reality bril met Coca Cola
Technology30.11.2015
Het eerste reclamepaneel in de ruimte is Belgisch
Social31.12.2014
Jouw privé foto’s, straks als reclame op Facebook
Marketing23.04.2014
Moderne videoclip voor klassieke symphonie uit 1893 gaat viraal
Gadgets11.02.2014
Sony verkoopt nieuwste Walkman in een fles water
Marketing04.12.2013
Look up & Look down. Contextuele billboards in Londen
Automotive05.11.2013
Een portret van je rijgedrag dankzij Lexis “Art is Motion”
Marketing30.09.2013
Pinterest & Instagram gaan de reclametoer op
Verder lezen over Tumblr
Web27.05.2013
Na bloggersite Tumblr wil Yahoo ook video-streaming service Hulu overnemen
Web21.05.2013
Officieel: Yahoo koopt Tumblr aan voor 1,1 miljard dollar en belooft het niet te ‘verpesten’
Web17.05.2013
Yahoo aast op Tumblr om ‘coolness’ terug te winnen
Algemeen02.04.2013
Meeste gelezen vorige week
Web30.03.2013