Kris Hoet is Hoofdredacteur van Belgiancowboys, maar in het dagelijkse leven vooral actief als Creative Innovator bij WARPED. Als regelrechte petrolhead is hij mede-bezieler van Carrepublic. Andere passies zijn fotografie & mountainbiken.
Om campagne te voeren voor de gratis online les Engels heeft The Tutor Crowd er niets beter op gevonden om de straat op te trekken en alle graffiti te verbeteren. Overal in Londen, op muren, vuilnisbakken en op WC’s vonden en corrigeerden ze samen met het agentschap Leo Burnett graffiti en zetten kleefden ze er de sticker van The Tutor Crowd bij.
“English tuition doesn’t have to be stuffy, boring and expensive. At The Tutor Crowd we’re taking the classroom to the streets, correcting London’s graffiti to spread our message.”
Hier kan je ze allemaal bekijken: The Tutor Crowd Tumblr.
Verder lezen over Online
Web01.06.2021
Zijn de versoepelingen van invloed op de online casino markt?
Marketing14.03.2016
Adblockers en awareness
Mogen we 4 minuten van je tijd?Algemeen26.02.2016
Napoleon Games lanceert het eerste Branded Live Casino
Technology26.01.2016
Betekent internet het einde van lineair televisie kijken?
Nederlandse TV-toppers Linda en John de Mol kijken in de toekomstTechnology14.10.2013
Vier & Vijf lanceren online videoplatform Meer.be
Marketing01.10.2013
De Youtube Music Awards komen eraan
Technology24.07.2013
Viadesk: online collaboration platform, ook op tablet en smartphone [adv]
Technology13.06.2013
OpenStreetMap gebruikt crowdsourcing in interactieve graphics
Verder lezen over Reclame
Marketing24.02.2016
Maak zelf een Virtual Reality bril met Coca Cola
Technology30.11.2015
Het eerste reclamepaneel in de ruimte is Belgisch
Social31.12.2014
Jouw privé foto’s, straks als reclame op Facebook
Marketing23.04.2014
Moderne videoclip voor klassieke symphonie uit 1893 gaat viraal
Gadgets11.02.2014
Sony verkoopt nieuwste Walkman in een fles water
Marketing04.12.2013
Look up & Look down. Contextuele billboards in Londen
Automotive05.11.2013
Een portret van je rijgedrag dankzij Lexis “Art is Motion”
Marketing30.09.2013