Meest gelezen vorige week

Vorig artikel Volgend artikel

Deze week doen we niet de standaard top 5 van de meest gelezen artikels, het zouden bijna alleen maar berichten zijn van onze RT-week. U heeft het waarschijnlijk wel gemerkt, vorige week hebben we elke dag iets weggeven in een retweet actie. En het is dus niet onlogisch dat die berichten de nodige bezoekers op de site brachten. Proficiat nog aan iedereen die iets gewonnen heeft, wij gaan dat zeker nog eens een keertje herhalen! Wil je daar volgende keer niets van missen, volg ons dan zeker op Twitter. Twitter Populairst vorige week was de infografiek over de kleurenpsychologie in marketing, wat is de impact van de gekozen kleuren op de boodschap die men wil overbrengen. Ook nummer 5 van vorige week was een infografiek en wel eentje over Facebook: hoe Facebook beslist wat je ziet in je timeline. Iets was vele lezers wel wisten te smaken, ongetwijfeld omdat iedereen zich de vraag al wel eens gesteld heeft. Verder in de top 5 - op de tweede plaats de sociale media campagne van Unicef om ons te wijzen op het feit dat een like geen reële hulp oplevert, op de derde plaats een leuk experiment met (of beter gezegd zonder) verkeerslichten en op de vierde plaats een leuk gadget voor je smartphone, de EyeFly 3D. Check it out!

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies