Kris Hoet is Hoofdredacteur van Belgiancowboys, maar in het dagelijkse leven vooral actief als Creative Innovator bij WARPED. Als regelrechte petrolhead is hij mede-bezieler van Carrepublic. Andere passies zijn fotografie & mountainbiken.
Het agentschap Cossette in Toronto heeft volgende ’trailer’ gemaakt om het Toronto Silent Film Festival te promoten dat begin april van dit jaar doorgaat. Het bijzondere is dat ze Instagram gebruikt hebben voor deze trailer. Als je 1 van de volgende 3 Instagram accounts (1, 2 of 3) opent op je smartphone en de slideshow-view opzet krijg je door snel naar beneden te scrollen het effect van een stomme film te zien. Heel tof idee. Kijk maar even naar onderstaand filmpje en dan wordt het je helemaal duidelijk:
Verder lezen over Instagram
Social15.05.2018
Influencers krijgen strenge regels opgelegd
Algemeen19.02.2018
Eet pizza en win een reis naar Italië!
Social21.11.2016
Instagram introduceert live videostreams
en verdwijnende privéberichtenSocial13.09.2016
Instagram krijgt vanaf vandaag een commentaarfilter
Kies zelf wat je niet wilt zien in je feedSocial17.03.2016
Hoeveel meisjes zie jij op het beeld?
Social16.03.2016
Instagram-tijdlijn niet meer in chronologische volgorde
Social04.03.2016
$2000/week om Instagram foto’s te maken
Social02.03.2016
GETEST: 3 tips om je borsten groter te doen lijken!
VIDEOVerder lezen over Reclame
Marketing24.02.2016
Maak zelf een Virtual Reality bril met Coca Cola
Technology30.11.2015
Het eerste reclamepaneel in de ruimte is Belgisch
Social31.12.2014
Jouw privé foto’s, straks als reclame op Facebook
Marketing23.04.2014
Moderne videoclip voor klassieke symphonie uit 1893 gaat viraal
Gadgets11.02.2014
Sony verkoopt nieuwste Walkman in een fles water
Marketing04.12.2013
Look up & Look down. Contextuele billboards in Londen
Automotive05.11.2013
Een portret van je rijgedrag dankzij Lexis “Art is Motion”
Marketing30.09.2013