Technologie als inspiratiebron voor comedy bij nieuwe Boondoggle spin-off 'Gelotology'

Vorig artikel Volgend artikel

Boondoggle Gelotology Vanaf 15 februari zullen Hans Kerhoff en Raoul Maris niet meer actief zijn als Creative Directors bij Boondoggle maar in de plaats daarvan al hun aandacht richten op Gelotology, een nieuw bedrijf binnen de Boondoggle Electric familie. Gelotology zal zich richten op het maken van comedy waarbij technologie één van de belangrijkste inspiratiebronnen zal zijn.

“Boondoggle Electric bevat een bijzondere poel van disciplines.”, zegt Pieter Goiris. “Reclame, technologie, content,  tools, service, etc. Het heeft als doel bedrijven samen te brengen en elkaar te inspireren met nieuwe vormen van creativiteit. In lijn met onze Beyond The Promise filosofie geloven we heel sterk dat entertainment veel kan betekenen als inspiratiebron voor de hele Electric familie. Op die manier verrijken we ons aanbod voor merken én mensen. Hans en Raoul zijn voor Boondoggle de geknipte talenten om dit idee succesvol in de praktijk om te zetten. Voor zowel Boondoggle Electric klanten, als Gelotology klanten.”
We wensen Hans & Raoul alvast veel succes en kijken uit naar de eerste hersenspinsels.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies