Marketing17.01.2013

Technologie als inspiratiebron voor comedy bij nieuwe Boondoggle spin-off ‘Gelotology’


Boondoggle Gelotology

Vanaf 15 februari zullen Hans Kerhoff en Raoul Maris niet meer actief zijn als Creative Directors bij Boondoggle maar in de plaats daarvan al hun aandacht richten op Gelotology, een nieuw bedrijf binnen de Boondoggle Electric familie. Gelotology zal zich richten op het maken van comedy waarbij technologie één van de belangrijkste inspiratiebronnen zal zijn.

“Boondoggle Electric bevat een bijzondere poel van disciplines.”, zegt Pieter Goiris. “Reclame, technologie, content,  tools, service, etc. Het heeft als doel bedrijven samen te brengen en elkaar te inspireren met nieuwe vormen van creativiteit. In lijn met onze Beyond The Promise filosofie geloven we heel sterk dat entertainment veel kan betekenen als inspiratiebron voor de hele Electric familie. Op die manier verrijken we ons aanbod voor merken én mensen. Hans en Raoul zijn voor Boondoggle de geknipte talenten om dit idee succesvol in de praktijk om te zetten. Voor zowel Boondoggle Electric klanten, als Gelotology klanten.”

We wensen Hans & Raoul alvast veel succes en kijken uit naar de eerste hersenspinsels.

Verder lezen over Advertising

Matrix-studie België, digitale marketing wordt volwassen

De Belgian Association of Marketing (officieel B:A/M!) – en voorloper IAB Belgium – hebben de Matrix-studie nu al voor de negende keer uitgevoerd. Dit keer werkten 578 communicatieprofessionals waaronder adverteerder...

Marketing07.06.2019

Matrix-studie België, digitale marketing wordt volwassen

Influencer marketing in de lift
Geen tijd voor een sixpack? Geen probleem met AXE!

De zomer komt eraan, dus vinden veel mannen het nodig om 'in shape' te geraken. Dat is nochtans niet nodig volgens AXE! Nog tot 11 mei kunnen mannen, samen met de AXE male grooming experts, op zoek naar hun 'magic' om di...

Marketing26.04.2016

Geen tijd voor een sixpack? Geen probleem met AXE!

Dronevertising!

Gastartikel door Dennis De Cat: Meer info: Facebook / LinkedIn / Slideshare / THoM Drones zijn in, ongelofelijk in! Iedereen die de kans kreeg om de Websummit in Dublin of The Next Web Conference in Amsterdam te bezoe...

Technology05.02.2016

Dronevertising!

Naar-Pringles-geurende kaarsen

Kaarsen die geuren – toegegeven, dit werkwoord is misschien niet helemaal op zijn plaats – naar Pringles. Korte pauze om het te laten doordringen. Jup, de chipsfabrikant brengt een reeks kaarsen op de markt met drie...

Marketing01.12.2015

Naar-Pringles-geurende kaarsen

Eindelijk
Het eerste reclamepaneel in de ruimte is Belgisch

Drie onderzoekers van de KU Leuven gaan het eerste "space billboard" ooit lanceren. Ze doen dat om op die manier het onderzoek naar CubeSats, een nieuw type satelliet, te steunen. Die CubeSats zijn volgens hen perfect om...

Technology30.11.2015

Het eerste reclamepaneel in de ruimte is Belgisch

Boondoggle rekruteert adblockers

Boondoggle is op zoek naar versterking. Om de juiste mensen te rekruteren, pakt het bureau uit met een opmerkelijke campagne op de grootste Belgische marketing- en communicatiewebsites: een banner die alleen te zien is v...

Marketing26.11.2015

Boondoggle rekruteert adblockers

Rekruteren via een banner die alleen te zien is voor mensen die een adblocker gebruiken
Mobiel internet zonder ads? Britse operator EE wil je zelf laten beslissen

"Ad blocking" - bij adverteerders sowieso al één van de meest besproken termen van het voorbije jaar - wordt bij deze een nog belangrijker punt op de agenda. Steun ervoor komt deze keer namelijk uit onverwachte hoek: d...

Mobile23.11.2015

Mobiel internet zonder ads? Britse operator EE wil je zelf laten beslissen

Free spirits, mooie serie over echte mensen en hun passies

‘Free Spirits’ is een mini-docuserie van het Belgische biermerk Primus met als onderwerp om gelijkgestemde eigenzinnige zielen te portretteren. De serie volgt een aantal mensen die hun eigen weg volgen en bewuste keu...

Marketing05.08.2015

Free spirits, mooie serie over echte mensen en hun passies

Verder lezen over Content

GETEST: 3 tips om je borsten groter te doen lijken!

Wij gingen opzoek naar de beste tips en testen 3 tips om je borsten groter te doen lijken! Puur natuur, goedkoop én plezant: een cupmaat meer zonder moeite. We love them boobies! Heb jij nog tips? Laat ze achter in de...

Social02.03.2016

GETEST: 3 tips om je borsten groter te doen lijken!

VIDEO
Newsjacking: vier vuistregels voor effectieve newsjacking

"Advertenties bevatten de enige waarheden in een krant waar men van op aan kan," zei oud-president en één van de Founding Fathers van Amerika, Thomas Jefferson, ooit. Hoogste tijd dat adverteerders zich ook met...

Marketing23.05.2013

Newsjacking: vier vuistregels voor effectieve newsjacking

Betaalde abonnementsvorm voor een aantal YouTube kanalen

YouTube is klaar voor de uitrol van een betaald abonnement model voor een aantal specifieke video kanalen. Deze stap, die al maanden in ontwikkeling is, moet zorgen voor een aantal kanalen die een breder scala aan vi...

Web07.05.2013

Betaalde abonnementsvorm voor een aantal YouTube kanalen

Meest gelezen vorige week

Deze week doen we niet de standaard top 5 van de meest gelezen artikels, het zouden bijna alleen maar berichten zijn van onze RT-week. U heeft het waarschijnlijk wel gemerkt, vorige week hebben we elke dag iets weggeven...

Algemeen29.04.2013

Meest gelezen vorige week

Meeste gelezen vorige week

Het absoluut meest gelezen bericht vorige week ging over het belang van timing bij online marketing. Deze infografieken werden duidelijk gesmaakt! De top 16 Twitter fails volgde op de tweede plaats, nogmaals een t...

Algemeen02.04.2013

Meeste gelezen vorige week

Coca Cola content 2020

Alhoewel het niet nieuw is, online gepubliceerd in 2011, is dit toch nog de moeite om eens rustig de tijd te nemen om deze 2 films te bekijken. Coca Cola vertelt op een bijzonder leuk geïllustreerde manier hoe ze d...

Marketing18.03.2013

Coca Cola content 2020

Meest gelezen vorige week

Niet alleen op Youtube ging de Harlem Shake heel hard vorige week, ook op Belgian Cowboys bleek dit het populairste item te zijn. Ben jij de enige die nog nooit van de Harlem Shake gehoord heeft, rep je dan snel naar...

Algemeen18.02.2013

Meest gelezen vorige week

Meest gelezen vorige week

Jawel. Wat jullie vorige week meest van al boeide was de infografiek van Foursquare die ons via een interactieve wereldkaart liet zien waar mensen zoal inchecken in de wereld. Met in totaal een half miljard check-ins...

Algemeen28.01.2013

Meest gelezen vorige week

Verder lezen over Reclame

Maak zelf een Virtual Reality bril met Coca Cola

Dat Virtual Reality meer en meer in de kijker komt, mag geen verrassing zijn. We hebben al meermaals aangegeven dat Virtual Reality echt aan het doorbreken is. Ook Coca Cola heeft dit begrepen en wil hun kartonnen verpa...

Marketing24.02.2016

Maak zelf een Virtual Reality bril met Coca Cola

Het eerste reclamepaneel in de ruimte is Belgisch

Drie onderzoekers van de KU Leuven gaan het eerste "space billboard" ooit lanceren. Ze doen dat om op die manier het onderzoek naar CubeSats, een nieuw type satelliet, te steunen. Die CubeSats zijn volgens hen perfect om...

Technology30.11.2015

Het eerste reclamepaneel in de ruimte is Belgisch

Jouw privé foto’s, straks als reclame op Facebook

Vanaf 30 januari 2015 gaan de nieuwe gebruikersvoorwaarden van Facebook in. Daarmee zal Facebook al jouw gegevens kunnen verkopen om er gerichte reclame van te maken. Zij worden er rijk van en jij krijgt niets, behalv...

Social31.12.2014

Jouw privé foto’s, straks als reclame op Facebook

Moderne videoclip voor klassieke symphonie uit 1893 gaat viraal

Dvořák - Symphony No. 9 Allegro con fuoco (Official Music Video). Dat is de officiële titel van de videoclip die een paar dagen geleden online ging, een moderne videoclip speciaal gemaakt voor een heel klassiek stukje...

Marketing23.04.2014

Moderne videoclip voor klassieke symphonie uit 1893 gaat viraal

Sony verkoopt nieuwste Walkman in een fles water

Moest je er nog aan twijfelen of die waterdichte Walkman van Sony wel echt waterdicht is... of eerder spatvrij ofzo dan heeft DraftFCB wel een hele straffe manier gevonden om ons er allemaal van te overtuigen dat het...

Gadgets11.02.2014

Sony verkoopt nieuwste Walkman in een fles water

Look up & Look down. Contextuele billboards in Londen

Vorige week startte British Airways met zijn nieuwe #lookup campagne waarbij interactieve billboards werden ingezet. Deze billboards hadden te nodige tracking technologie aan boord om overvliegende vliegtuigen van Britis...

Marketing04.12.2013

Look up & Look down. Contextuele billboards in Londen

Een portret van je rijgedrag dankzij Lexis “Art is Motion”

Happiness Brussels lanceerde vorige week een nieuwe campagne voor Lexus onder de noemer "Art is Motion". Voor het project installeerden ze een systeem in een nieuwe Lexis IS 300h hybride waarbij ze de wagen een schilderi...

Automotive05.11.2013

Een portret van je rijgedrag dankzij Lexis “Art is Motion”

Pinterest & Instagram gaan de reclametoer op

Promoted pins. Het zal niet lang meer duren vooraleer u deze tussen de je andere pins op Pinterest ziet staan. En dat moet geen verrassing wezen. Met meer dan 10 miljoen unieke bezoekers per maand groeit de service nog s...

Marketing30.09.2013

Pinterest & Instagram gaan de reclametoer op